کد خبر: ۶۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

افشاگری یک سایت بلژیکی درباره بیرانوند

یک سایت بلژیکی نوشت بازی دادن به علیرضا بیرانوند از سوی مدیریت به ایوان لکو تحمیل شده بود و این دروازه بان دیگر تنها شاید فقط در جام حذفی بازی کند.
افشاگری یک سایت بلژیکی درباره بیرانوند
آفتاب‌‌نیوز :

پنجشنبه گذشته و در بازی مقابل تاتنهام، علیرضا بیرانوند ناگهان در ترکیب اصلی آنتورپ دیده شد. فرض بر این بود که این انتخاب به خاطر دادن استراحت اضافی به ژان بوته دروازه بان فرانسوی است.

به گزارش فوتبال نیوز بلژیک، از این رو وقتی این دروازه بان ایرانی دوباره روز یکشنبه در مسابقه ظاهر شد غافلگیر کننده بود. بیرانوند سپس بازی خوبی انجام نداد و اشتباهات اساسی را مرتکب شد. لکو بعد از بازی از دروازه بان تیمش انتقاد کرد؛ بنابراین منابع خاصی ادعا کردند که این انتخاب تا حدی توسط مدیریت باشگاه به وی تحمیل شده است.

در هر صورت، استفاده از بیرانوند طولانی نخواهد بود. از این گذشته، آن‌ها می‌دانند که لکو عصر چهارشنبه دوباره بوته را در دروازه انتخاب می‌کند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که ما ملی پوش ایرانی را برای مدتی در زمین نخواهیم دید. اگرچه ممکن است بازی‌های جام حذفی برای او یک راه حل باشد و شاید او تنها در این جام به میدان برود و بعید است دیگر به او در لیگ و لیگ اروپا بازی برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین