کد خبر: ۶۸۵۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

پیروزی مدعیان بوندسلیگا/ ادامه تیره بختی‌های شالکه

مدعیان بوندسلیگای آلمان در هفته دوازدهم این رقابت‌ها برابر حریفان به برتری دست یافتند.
پیروزی مدعیان بوندسلیگا/ ادامه تیره بختی‌های شالکه
آفتاب‌‌نیوز :

هفته دوازدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، چهارشنبه شب با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت و با برتری لورکوزن، بایرن‌مونیخ و لایپزیگ همراه شد. بیلفلد هم در خانه خود به آگزبورگ باخت.

تیم صدرنشین بایرلورکوزن در زمین کلن به برتری درخشان چهار بر صفر رسید تا با ۲۸ امتیاز در رتبه نخست جدول باقی بماند.

در دیگر دیدار مهم، بایرن‌مونیخ در خانه خود با درخشش ستاره لهستانی‌اش مقابل وولفسبورگ به برتری دو بر یک دست یافت و با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم ماند.

وولفسبورگ که نسبت به فصل قبل شرایط بسیار بهتری دارد در دقیقه پنجم توسط «ماکسی فیلیپ» به گل اول بازی دست یافت.

در ادامه و مطابق انتظار بایرنی‌ها حملات گسترده‌ای را آغاز کردند و در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست «رابرت لواندوفسکی» لهستانی با ضربه سر، کار به تساوی کشاند. این گلِ عدد ۲۵۰ لواندوفسکی در بوندسلیگا بود.

نیمه دوم با اشتیاق بالای شاگردان «هانسی فیلیک» برای پیروزی آغاز شد و در دقیقه ۵۰ لواندوفسکی با از پیش‌روی برداشتن مدافع وولفسبورگ و ضربه‌ای مناسب موفق شد تا گل دوم خود و بایرن را ثبت کند.

همچنین لایپزیگ در زمین هافنهایم با گل دقیقه ۶۰ «یوسف پولسن» به پیروزی یک بر صفر رسید و ۲۷ امتیازی شد تا جایگاه سوم را حفظ کند.

در دیگر دیدار همزمان نیز، بیلفلد در خانه خود با یک گل مغلوب آگزبورگ شد.

تیره بختی‌های شالکه

تیره بختی‌های تیم شالکه در بوندسلیگای آلمان با قبول شکست برابر فرایبورگ ادامه یافت تا آنان همچنان در حسرت پیروزی در این لیگ باقی بمانند.

بازیکنان این تیم در ورزشگاه خانگی خود «فلتینس آرنا» میزبان حریف نه‌چندان مطرح خود فرایبورگ بودند و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب و تعداد شکست‌های خود در طول این ۱۲ هفته را به هشت ناکامی رساندند.

«رولند سالای» دردقایق ۵۰ و ۶۸ گل‌های فرایبورگ میهمان را درون دروازه میزبان جای داد و سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را به حساب تیمش منظور کرد.

فرایبورگ با کسب این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و با چهار پله صعود به رده دهم جدول این رقابت‌ها نقل مکان کرد.

اما شالکه تیره بخت نیز با همان چهار امتیاز همچنان قعر جدول این رقابت‌ها را برای خود حفظ کرد و تغییری در جایگاهش ایجاد نشد.

این درحالی است که بر اساس آمار این دیدار، آنان در برخی از شاخص ها از جمله مالکیت بر توپ و میدان بربازیکنان حریف برتری داشتند اما نتیجه به رغم این برتری ها برخلاف انتظار رقم خورد تا همچنان در قعر جدول بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین