کد خبر: ۶۸۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

قلعه‌نویی: یک ستاره داریم و آن هم گل‌گهر و کارگرانش هستند

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: شهرخودرو یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ است چون همین تیم مقابل استقلال زمانی که ۱۰ نفره بود چهار، پنج موقعیت صد درصد داشت.
قلعه‌نویی: یک ستاره داریم و آن هم گل‌گهر و کارگرانش هستند
آفتاب‌‌نیوز :

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از دیدار با شهرخودرو صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خدا را شاکریم بعد از که بعد از دو هفته که حق‌مان باخت نبود و روی بدشانسی باختیم، توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم.

*به فوتبال و مهدی رحمتی هم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی که سه،‌ چهار گل داشته باشد، بازی بسیار خوبی بود.

*شهرخودرو را آنالیز کرده بودیم، ولی وقتی دیدیم تغییر روش دادند ما هم خیلی زود تغییر روش دادیم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

*شهرخودرو یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های لیگ است. همین تیم مقابل استقلال زمانی که ۱۰ نفره بود چهار، پنج موقعیت صد درصد داشت، اما مقابل ما به جز گلی که خوردیم موقعیتی نداشتند.

*وقتی تیم دو هفته می‌بازد از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد ولی بچه‌های ما این کار مهم را انجام دادند و از آنها ممنونم.

*وقتی دیدیم که حریف ۲-۳-۵ بازی می‌کند، برای اینکه بتوانیم از کناره‌ها استفاده کنیم تغییر روش دادیم و این موضوع هم به ما کمک کرد. آشوری توانست از روزنه‌ها استفاده کند و پاس گل بدهد.

*همه تیم ما امروز روز خوبی داشتند. گاهی آدم دقیقه یک هم تعویض می‌کند، نه به خاطر اینکه آن بازیکن ضعیف است، بلکه برای اینکه بخواهد در تیم تغییراتی ایجاد کند.

*یک ستاره داریم و آن هم گل‌گهر و کارگرانش هستند، منشا هم یکی از ستاره‌هاست. از روز اول قول دادیم ثبات تیمی درست کنیم که خوشبختانه این کار را مهم را انجام دادیم. تا فردا خوشحالی می‌کنیم و از فردا به فکر بازی با ذوب‌آهن خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین