کد خبر: ۷۰۰۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶

کاخ سفید: بایدن از اظهاراتش درباره پوتین پشیمان نیست

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا از اینکه در یک مصاحبه تلویزیونی همتای روسی خود را «قاتل» خوانده است، احساس پشیمانی نمی‌کند.
کاخ سفید: بایدن از اظهاراتش درباره پوتین پشیمان نیست
آفتاب‌‌نیوز :

«جنیفر ساکی» سخنگوی کاخ سفید روز پنج‌شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اینکه اخیراً ولادیمر پوتین همتای روسی خود را قاتل خوانده است، پشیمان نیست.

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، سخنگوی کاخ سفید در خصوص اظهارات جنجالی اخیر جو بایدن علیه ولادیمیر پوتین در مصاحبه با شبکه خبری ABC، اظهار داشت: «رئیس‌جمهور بایدن از اینکه رئیس‌جمهور روسیه ولادیمیر پوتین را قاتل خوانده است، احساس پشیمانی نمی‌کند. رئیس‌جمهور یک پاسخ صریح به یک سؤال صریح داد.»

جو بایدن روز چهارشنبه در مصاحبه با شبکه خبری ای‌بی‌سی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه به‌زودی تاوان آنچه «تلاش برای دخالت در انتخابات آمریکا» خوانده شده است را پس خواهد داد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا فکر می‌کند که ولادیمیر پوتین یک قاتل است، اظهار داشت: «این‌طور فکر می‌کنم»

متعاقباً ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود گفت: «برای او آرزوی سلامتی دارم. کسی که دیگران را این‌طور توصیف می‌کند، قاتل است.»

ولادیمر پوتین همچنین در مصاحبه با شبکه روسیه24 اعلام کرد که همتای آمریکایی خود را به یک گفتگوی زنده و مستقیم به‌گونه‌ای که مردم روسیه، آمریکا و دیگر کشورهای جهان شنونده صحبت‌های دو طرف باشند، دعوت می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین