کد خبر: ۷۱۲۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

عکس| قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری گفت: قرق‌بانان توسط قاچاقچیان با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفتند که باهماهنگی مقام قضایی ضاربان دستگیر شدند و موضوع درحال بررسی است.
عکس| قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند
آفتاب‌‌نیوز :

مجید ذکریایی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: قرق‌بانان و نگهبانان شرکت فریم توسط قاچاقچیان با چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفتند.

وی افزود: باهماهنگی مقام قضایی ضاربان شناسایی و دستگیر شدند و پرونده قضایی تشکیل موضوع در حال بررسی است.

قاچاقچیان چوب با چاقو به جان قرق‌بان‌ها افتادند/ تصاویر

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری بیان کرد: طی ماه‌های اخیر چندین مورد درگیری بین قاچاقچیان و ماموران و قرق‌بانان شاهد بودیم که منجر به زخمی شدن ماموران شده است.

ذکریایی اضافه کرد: این موضوع باب شده باتوجه به اینکه قرق‌بانان از سیستم دفاعی خوبی برخوردار نیستند قاچاقچیان درضورت تذکر ماموران با آنان درگیر شده و آنان را زخمی می‌کنند.

وی ادامه داد: معمولا نیروهای ما سعی می‌کنند با نرمی و ملایمت جلوی قاچاق و سوءاستفاده را بگیرند که مورد حمله و آسیب قاچاقچیان قرار می‌گیرند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و پیگیری ازطریق دستگاه قضایی این هشدار را به قاچاقچیان خواهیم داد که به شدت با این موارد برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین