کد خبر: ۷۱۲۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸

توصیه لاله افتخاری به اصولگرایان درباره دو قطبی سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی

عضو جامعه نمایندگان اصولگرا به بیان توضیحاتی درباره اینکه در فرآیند نهایی انتخاب کدام نامزدها به نفع کدام یک کنار خواهند رفت، به بیان توضیحاتی پرداخت.
توصیه لاله افتخاری به اصولگرایان درباره دو قطبی سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی
آفتاب‌‌نیوز :

لاله افتخاری عضو جامعه نمایندگان اصولگرا درباره اینکه چه کسی به نفع چه کسی در مرحله نهایی انتخابات ریاست جمهوری کنار می رود؟ اظهار کرد: هنوز هیچ چیز درباره مرحله نهایی انتخابات و اینکه چه کسی به نفع چه کسی کنار می رود مشخص نیست. در حال حاضر اصولگرایان نیروهای تائید شده بیشتری دارند که هم یک حسن است و هم مقداری مشکل ایجاد می کند.

افتخاری در ادامه خاطر نشان کرد: معقول این است که همه نامزد های جریان اصولگرا در کنار هم قرار بگیرد و آن نامزد هم باید از ظرفیت های سایر نامزدها که در حد رجل سیاسی مذهبی شناخته شده‌اند و هم جسارت ورود به عرصه رقابت و احساس تعهد را داشته اند، استفاده کند. به عبارتی از ظرفیت آنها برای افزایی بیشتر استفاده کند.

عضو جامعه نمایندگان اصولگرا در ادامه خاطر نشان کرد: اینکه نامزدها تا روزهای پایانی انتخابات در صحنه باقی بمانند خوب است؛ ولی اگر بخواهند در چند روز آخر انصراف دهند، یا رای ها را می شکنند و یا ریاست جمهوری به دور دوم کشیده خواهد شد. با این روند فقط هزینه های زیادی به نظام تحمیل می شود و با روند رای شکست رقیب در انتخابات پیروز خواهد شد که برای تمام ما خسارت است.

افتخاری ادامه داد: سایر نامزدهای اصولگرا باید در روزهای انتهای ریاست جمهوری انصراف بدهند و به نفع نامزد مورد اتفاق نیروهای انقلاب کار بروند.

به گفته این فعال اصولگرا، در دو قطبی سید ابراهیم رئیسی سعید جلیلی کاملا مشخص است که کدام گزینه باید به نفع دیگری کنار برود، کدام گزینه از اقبال بیشتر مردمی برخوردار است. هم اکنون بین این دو گزینه رئیسی از هر نظر از جمله جایگاه مردمی، علمی و مذهبی خیلی بالاتر از جلیلی است.

عضو جامعه نمایندگان اصولگرا ادامه داد: مطالبی که درباره کنار رفتن رئیسی به نفع جلیلی شنیده می شود از دهان دوستان ناآگاه و یا دشمن آگاه خارج می شود. دعوت کنندگان از آیت الله رئیسی شورای عالی وحدت، جامعه روحانیت و بیش از چهل حزب و تشکل از حجت الاسلام رئیسی دعوت کرده اند که به ریاست جمهوری وارد شوند.

افتخاری ادامه داد: نیروهای خودی و نیروهای انقلاب نباید فریب حواشی که برای ابراهیم رئیسی ایجاد می شود را بخورند؛ در انتخابات قبلی هم حاشیه درست کردند که می خواهد بین مردم دیوار بکشد.

این فعال اصولگرا در ادامه درباره وعده های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ادامه داد: مردم باید توجه کنند که بخشی از وعده های انتخاباتی دست یافتنی است و بخشی از آن هم دست نیافتی؛ مردم باید به آنها اعتراض کنند و مسئولین هم باید به این وعده های تحقق نیافتنی که باعث می شود توقع مردم بالا برود واکنش نشان دهند و به آنها به عنوان تحلف انتخاباتی نگاه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین