کد خبر: ۷۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

دلبوسکه: به تیم ملی اسپانیا خوش بین هستم

سرمربی پر افتخار اسپانیایی درباره مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.
دلبوسکه: به تیم ملی اسپانیا خوش بین هستم
آفتاب‌‌نیوز :

ویسنته دلبوسکه سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا که با این تیم قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۰ و جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۱۲ را به دست آورد در مصاحبه‌ای درباره برگزاری مسابقات یورو ۲۰۲۰ عنوان کرد: در مقطع خاصی قرار داریم، اما خوشبختانه در اسپانیا و دیگر نقاط اروپا همیه گیری ویروس کرونا باعث توقف فوتبال نشد و لیگ‌ها به بهترین شکل خود تمام شدند.

او ادامه داد: معتقدم یورو ۲۰۲۰ بازی‌های جذابی را در خود خواهد داشت هرچند که از دید ما تماشاگران جذاب است، اما خستگی روی بازیکنان و پس از فصلی بسیار طاقت فرسا تاثیر منفی خواهد داشت. در مجموع انتظار یورو ۲۰۲۰ زیبا و باکیفیتی را دارم.

دلبوسکه در ارتباط با شرایط تیم ملی اسپانیا گفت: ما سال‌های درخشانی را پشت سر گذاشته ایم. البته نمی‌توان فراموش کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ بدون باخت و در ضربات پنالتی برابر روسیه حذف شدیم. اسپانیا اغلب شرایط خوبی در تورنمنت‌ها داشته است. معتقدم باید به این تیم خوشبین بود. تیمی متشکل از بازیکنان خوب که در آن تغییراتی خوب و درستی ایجاد شده است. البته در این بازی‌ها به غیر از اسپانیا تیم‌های پرتغال، آلمان، فرانسه و آلمان نیز شانس قهرمانی هستند و می‌توانند این عنوان را کسب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین