کد خبر: ۷۱۳۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰

مداحان در فضای مجازی درباره انتخابات چه می‌گویند

مداحان اهل‌بیت (ع) وظیفه خود می‌دانند که مردم را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تشویق کنند.
مداحان در فضای مجازی درباره انتخابات چه می‌گویند
آفتاب‌‌نیوز :

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تا دو روز آینده برگزار می‌شود. نامزدهای انتخاباتی آخرین تلاش‌های خود را برای کسب اعتماد مردم به کار گرفته‌اند و دشمن نیز تلاش می‌کند تا مردم را برای حضور گسترده در انتخابات منصرف کند. در این میان، برخی چهره‌های مذهبی به‌ویژه مداحان بدون حمایت از کاندیدای خاص، نسبت به دعوت مردم در انتخابات در فضای مجازی اقدام کرده‌اند.

سید مجید بنی‌فاطمه با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی از مردم درخواست کرده است تا دست به دست هم دهند و ایران عزیز را بسازند.

میثم مطیعی در رشته توییت‌های مختلف درباره انتخابات به موارد زیادی در این روزها اشاره می‌کند. مطیعی در آخرین پیامش در توییتر به کم‌کاری‌های دولت انتقاد کرده و با کنایه نوشته است: " دولت نشسته، شایسته ملت ایستاده نیست. برای نه گفتن به وضع موجود "

میثم مطیعی به همراه رضا هلالی و مهدی رسولی در روزهای گذشته در میدان راه‌آهن تهران با هدف جشن دهه کرامت به دعوت مردم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداختند.

مهدی سلحشور مداح اهل‌بیت (ع) اخیراً در پیامی از مردم ایران و به ویژه هیئتی‌ها درخواست کرد تا حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند. او گفت که ایران، قرارگاه حسین‌ابن علی (ع) است. اگر امروز ایران آسیب ببیند بیت‌الله‌ الحرام و اعتاب مقدسه آسیب می‌بیند؛ این جمله از حاج قاسم سلیمانی است.

سلحشور ادامه داد: هیئتی‌ها و امام حسینی‌ها این روزها تنها به رأی‌دادن فکر نمی‌کنند. هئیتی باید چندین نفر را با خود همراه می‌کند. افرادی که به هر دلیلی نمی‌خواهند در انتخابات شرکت کنند را باید توجیه کنیم و شرایط را جوری تشریح کنیم که بدانند نیامدن‌شان تا چه اندازه به ضرر ایران اسلامی خواهد بود.

محمدرضا طاهری در گزارش ویدئویی که با محوریت انتخابات تولید شده است، از مردم تقاضا کرد به هیچ عنوان ناامید نشوند. او ناامیدی را از اوصاف شیطان خواند و گفت که گرفتاری‌ها بسیار مردم را اذیت می‌کند اما قهر کردن از صحنه انتخابات، چیزی به جز خواست دشمن را به دنبال نخواهد داشت. مردم در این انتخابات با تأسی از خون شهیدان و به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی پای صندوق‌های رأی می‌آیند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین