کد خبر: ۷۱۴۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳

پلیس فداکار کرمانشاه جوان 30 ساله را از خودکشی منصرف کرد

یکی از مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در اقدامی شجاعانه و با انجام عملیات روانی، جوانی ۳۰ ساله را از خودکشی منصرف کرد و ناجی او شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مصطفی فرهمند مامور فداکار پلیس در خصوص چگونگی وقوع حادثه اظهار داشت: روز گذشته(دوشنبه) از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در جریان خودکشی جوانی قرار گرفتیم که تصمیم داشت خود را از روی پل "لب آب" حلق آویز کند.

پلیس فداکار کرمانشاه جوان 30 ساله را از خودکشی منصرف کرد

فرهمند ادامه داد: به همراه تیمی از ماموران به سرعت عازم محل شده و مشاهده کردیم جوانی با بستن رشته طنابی به میله های متصل به پل قصد دارد خود را از آن حلق آویز کرده و به زندگیش پایان دهد.

وی ادامه داد: این فرد بسیار در تصمیمش جدی بود و به توصیه های اطرافیان اعتنایی نداشت و تهدید می‌کرد اگر کسی به او نزدیک شود خود را حلق آویز می کند.

مامور انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: زمانی که شرایط را اینگونه دیدم تصمیم گرفتم به هر شکل ممکن او را از تصمیمش منصرف کنم و پس از مقداری نزدیک شدن، به او قول دادم کمکش خواهم کرد و به این فرد تاکید کردم خودکشی و مرگ راه حل مناسبی برای حل مشکلش نیست.

فرهمند خاطرنشان کرد: پس از آنکه دیدم مقداری آرامتر شده به صحبت های خود ادامه داده و توانستم او را از تصمیمش منصرف کرده و از طناب دار جدا کنم.

وی با بیان اینکه این جوان ۳۰ ساله اهل یکی از استانهای اطراف کرمانشاه است، گفت: در صحبت هایی که داشتیم متوجه شدم مشکلات شخصی و خانوادگی دلیل تصمیمش بوده است.

این مامور فداکار پلیس در پایان از انتقال جوان ۳۰ ساله به کلانتری برای انجام کارهای مشاوره ای و بازیابی شرایط روحی و روانی وی به منظور بازگشت به شرایط عادی زندگی خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
0
6
سرهنگ افرین ولی باید به قولت عمل کنی کمکش کنی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین