کد خبر: ۷۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷

تصمیم نهایی یوفا برای تبلیغ نوشیدنی‌های الکلی در یورو

تبلیغ یک نوشیدنی الکلی در نشست‌های خبری یورو 2020 حاشیه ساز شده بود.
تصمیم نهایی یوفا برای تبلیغ نوشیدنی‌های الکلی در یورو
آفتاب‌‌نیوز :

پل پوگبا که 9 روز پیش در پیروزی 1-0 فرانسه برابر آلمان در نخستین مسابقه این تیم در یورو 2020 نقش به سزایی داشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد، در کنفرانس خبری خود یک بطری نوشیدنی الکلی را که روی میز قرار داده شده بود را برداشت و بر زمین گذاشت.

کریستیانو رونالدو نیز پیشتر اقدام به برداشتن بطری کوکاکولا از روی میز کرده بود و یوفا پس از تکرار این حرکت از سوی چند بازیکن دیگر تهدید کرد که این اقدامات با جریمه مواجه خواهد شد اما یوفا در مورد تبلیغ نوشیدنی الکلی تصمیمی دیگر اتخاذ کرد.

طبق رای جدید یوفا، ابتدا از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها در مورد اینکه نوشیدنی الکلی روی میز نشست خبری قرار داده شود یا خیر سوال پرسیده می شود. همچنین مقابل بازیکنان مسلمان نیز این نوشیدنی قرار داده نخواهد شد.

پل پوگبا و دیگر فوتبالیست های مسلمان که نوشیدنی الکلی مصرف نمی کنند، به شدت با چنین شیوه تبلیغاتی مخالف بودند و اکنون یوفا نیز به سودشان رای داده است.

در کنفرانس خبری چهارشنبه شب کریم بنزما دیگر بازیکن مسلمان فرانسه که پس از بازی با پرتغال بهترین بازیکن زمین شناخته شد نیز نوشیدنی الکلی به چشم نمی خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین