کد خبر: ۷۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵

اعلام دلیل تیراندازی در بلوار کشاوز تهران

ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ شروری را که پس از ارتکاب قتل در استان های غربی کشور به تهران متواری شده و زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده بود، دستگیر کردند.
اعلام دلیل تیراندازی در بلوار کشاوز تهران
آفتاب‌‌نیوز :

مدتی قبل خبری از فرماندهی انتظامی یکی از استان‌های غربی کشور به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واصل شد که حاکی از اختفای یک شرور متهم به قتل در شهر تهران بود.

بر اساس این گزارش، متهم مدتی قبل اقدام به قتل یکی از شهروندان در استان های غربی کشور کرده و پس از آن با تغییر محل سکونتش و فرار به تهران زندگی مخفیانه‌ای را آغاز کرده بود.

با اعلام این موضوع، رسیدگی به آن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته و سرانجام ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه این متهم و محل های تردد او را در سطح شهر تهران شناسایی کردند.

در ادامه هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام شده و در روز گذشته در حالی که این فرد در حال تردد در بلوار کشاورز بود، از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت ودر حالی که قصد داشت تا با ایجاد درگیری از محل فرار کند، با شلیک چند گلوله از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که این فرد پس از تکمیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به استان مربوطه معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین