کد خبر: ۷۲۷۱۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

حل و فصل اختلاف طایفه‌ای در بخش نگور

رئیس شورای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف نگور اختلاف طایفه ای که بر اثر وقوع یک فقره قتل به وجود آمده بود به سازش ختم شد.
حل و فصل اختلاف طایفه‌ای در بخش نگور
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام حمید رضا بندانی اظهار کرد: با تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف شماره یک نگور اختلاف طایفه ای بین دو خانواده که بر اثر وقوع یک فقره قتل به انجامیده بود به سازش ختم شد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف شماره یک نگور، تلاش ها برای جلب رضایت از طرفین و پایان دادن به اختلافات به وجود آمده آغاز شد و جلسات مختلف سازشی با طرفین پرونده برگزار شد.

بندانی افزود: در این جلسه نهایی سازش که با حضور اعضای شورای حل اختلاف بخش یک نگور بزرگان، معتمدان و سران طوایف طرفین برگزار شد، اعضای شورای حل اختلاف نسبت به تشویق و ترغیب طرفین به صلح و سازش تلاش کردند که پس از چند ساعت بحث و گفت و گو نتیجه حاصل و به اختلافات پایان دادند.

وی ادامه داد: در نهایت اولیای دم از مجازات قصاص گذشت و اعلام کردند هیچ گونه شکایتی از هم در دستگاه قضایی ندارند و به اختلافات چندیدن ساله پایان دادند

رئیس شورای حل اختلاف استان سیستان و بلوچستان در ادامه از تلاش اعضای شورای حل اختلاف این شعبه که در این زمینه تلاش خوبی داشتند قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین