کد خبر: ۷۳۱۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

«جیمز باند» از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت

قسمت جدید فیلم «جیمز باند» با آغاز اکران در آمریکا، فروش جهانی خود را از مرز ۳۰۰ میلیون دلار عبور داد.
«جیمز باند» از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت
آفتاب‌‌نیوز :

«زمانی برای مُردن نیست»، بیست و پنجمین قسمت از سری فیلم‌های اکشن جیمز باند با شروع اکران در گیشه آمریکای شمالی به فروش ۵۶ میلیون دلاری دست یافت و نکته قابل توجه بازگشت چشمگیر مخاطبان ۳۵ سال به بالا به سینماهای آمریکا برای تماشای این فیلم برای نخستین بار پس از همه گیری کرونا بوده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم در گیشه بین‌المللی نیز ۸۹.۵ میلیون دلار به فروش خود اضافه کرد تا مجموع فروش بین‌المللی این فیلم به ۲۵۷ میلیون دلار برسد و با احتساب فروش ۵۶ میلیون دلاری این فیلم در هفته نخست اکران در آمریکا، مجموع فروش جهانی «زمانی برای مردن نیست» هم‌اکنون ۳۱۳ میلیون دلار است.

قسمت جدید جیمز باند از ۲۹ آکتبر نیز در سینمای چین اکران خود را آغاز می‌کند. چین سال گذشته با پیشی گرفتن از آمریکا، عنوان بزرگترین بازار سینمایی جهان را از آن خود کرد.

«زمانی برای مردن نیست» با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده و حدود ۱۰۰ میلیون دلار نیز هزینه تبلیغات این فیلم در سراسر جهان بوده است.

بیست و پنجمین «جیمز باند» به کارگردانی «کری فوکانا» پس از فرآیند تولید پرحاشیه که با کناره‌گیری «دنی بویل» از کارگردانی، آسیب‌دیدگی «دنیل کریگ» در صحنه فیلم‌برداری و وقوع یک انفجار در حین ساخت فیلم همراه بود، برای اکران عمومی نیز با چالش‌های زیادی روبه‌رو بود. در این فیلم «دنیل کریگ» در آخرین حضور خود در نقش مامور ۰۰۷ در کنار «رامی مالک» بازیگر برنده اسکار و «لئا سیدو» مقابل دوربین رفته‌ است.

«آنا دی آرماس» و «لاشانا لینچ» از دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» هستند که تهیه‌کنندگی آن را نیز همچون گذشته «باربارا براکلی» و «مایکل جی. ویلسون» بر عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین