کد خبر: ۷۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

برخورد شهاب‌سنگ به تخت‌خواب زنی در کانادا!

زنی در کانادا مدعی شد که حین خواب یک ‌شهاب‌سنگ به تخت‌خوابش برخورد کرده است!
برخورد شهاب‌سنگ به تخت‌خواب زنی در کانادا!
آفتاب‌‌نیوز :

 "روث همیلتون"(Ruth Hamilton) به یک وبسایت محلی گفته است که هفته گذشته با شنیدن صدایی بلند در پی برخورد شهاب‌سنگ با تخت خوابش از خواب پریده است. او همچنین ادعا می‌کند که برخورد آوار به صورتش را حس کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، او با بیان اینکه در زمان رخ دادن این حادثه در خواب به سر می‌برده به وبسایت "Golden Star" گفت: من از جا پریدم و چراغ را روشن کردم. نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ داده است.

او سپس به اطراف نگاه کرد و متوجه سنگی کوچک شد که به گفته‌ی خودش متخصصین دانشگاه غربی کانادا، شهاب سنگ بودن آن را تایید کرده‌اند.

خانم همیلتون می‌گوید که حفره‌ای در سقف خانه‌اش به وجود آمده است و او با مرکز فوریت‌ها نیز تماس گرفته است تا در مورد عملیات تخریب ساختمان در نزدیکی خانه خود سوال کند.

شهاب‌سنگ‌ها قطعات کوچکی هستند که از شهاب‌سنگ‌های بزرگ‌تر جدا شده و وارد جو می‌شوند. به گفته‌ی انجمن سلطنتی نجوم کانادا، این اجرام آسمانی می‌توانند بیش از ۴.۵ میلیون سال عمر داشته باشند.

او می‌گوید: ما همچنین با پروژه "Canyon" تماس گرفتیم و از آنها درباره این موضوع پرسیدیم. آن‌ها گفتند که تخریبی انجام نداده‌اند اما شاهد نوری در آسمان بوده‌اند که به صدایی بلند ختم شده است.

شهاب‌سنگ‌ها به طور معمول با ورود به جو زمین به دلیل داشتن گاز فشرده یا اصطکاک، نور ایجاد می‌کنند.

خانم همیلتون امیدوار است بتواند از بیمه خسارت دریافت کند. او در ادامه به ارزشمند بودن زندگی که ممکن است هر لحظه از بین برود اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین