کد خبر: ۷۳۴۱۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

قالیباف: برخی جوانان گمان می‌کنند اگر دوست جنس مخالف نداشته باشند، اُمُل هستند

محمدباقر قالیباف اظهار کرد: در اداره جمهوری اسلامی و کشور، مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف یا دسته بندی کردیم و امروز برخی جوانان گمان می‌کنند اگر دوست از جنس مخالف نداشته باشند اُمُل هستند و هویت آنها زیر سوال است آیا نباید با اینها حرف بزنیم؟ اینها فرزندان ما نیستند؟
قالیباف: برخی جوانان گمان می‌کنند اگر دوست جنس مخالف نداشته باشند، اُمُل هستند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در مراسم آغاز پنجمین اجلاس سراسری استادان شبکه تربیتی صالحین بسیج در مشهد اظهار کرد: در اداره جمهوری اسلامی و کشور، مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف یا دسته بندی کردیم و امروز برخی جوانان گمان می‌کنند اگر دوست از جنس مخالف نداشته باشند اُمُل هستند و هویت آنها زیر سوال است آیا نباید با اینها حرف بزنیم؟ اینها فرزندان ما نیستند؟ کارگری که دو نوبت کار می‌کند و در ماه چهار میلیون تومان حقوق می‌گیرد و مستاجر هم هست آیا می‌تواند زندگی کند؟ نباید حرف بزنیم؟ مردم تا کجا به خاطر محرم و صفر و خون امام حسین(ع) بایستند؟ هرچند که مردم ایستادگی می‌کنند ولی در تبیین و در اصلاح کار و کمک هم باید اقدام کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ۸۰ درصد اقتصاد دولتی و این همه مشکلات در حوزه تبیین هم به درستی نتوانستیم کار کنیم، مثلا برای هفت قلم کالای اساسی طی سه سال گذشته ۴۲۷ هزار میلیارد تومان سوبسید دادیم ولی نه کالای ارزان دست مردم رساندیم و نه قیمت‌ها را نگه داشتیم و پول‌ها هم خرج شد پس در اداره کشور کارنامه قابل قبولی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
1
1
امل نیستند بلکه بی عرضه هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
4
طبع آدمی توسط خداوند متعال طوری آفریده شده که گرایش غریزی به سمت جنس مخالف دارد و زن و مرد مکمل یکدیگر هستند و بدون وجود هر یک، نصف خلقت و سرشت دیگری ناقص است. با این توضیح چنانچه زمینه روابط شرعی بین دو جنس مخالف از زمان بلوغ جسمانی و رشد عقلی فراهم نشود چاره ای جز برقراری روابط نامشروع بین دختران و پسران نیست مگر اینکه دختر یا پسر بالغ یا متقی و پرهیزکار باشند و شیهه غریزه را در خود خفه کنند و بخشکانند یا اینکه امل (عقب مانده) باشند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
0
3
این از الان داره خودشو برای ریاست جمهوری بعدی آماده میکنه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین