کد خبر: ۷۳۴۳۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

تصادف در اصفهان ۲ کشته داشت

برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با تیر برق وسط بزرگراه شهید اقارب پرست ورودی بزرگراه شهید میثمی شهر اصفهان بعدازظهر روز چهارشنبه موجب کشته شدن دو نفر و مصدومیت یک فرد دیگر شد.
تصادف در اصفهان ۲ کشته داشت
آفتاب‌‌نیوز :

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت ۱۴ و ۴ دقیقه امروز رخ داد و پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

عباس عابدی بیان کرد: در این سانحه رانندگی ۲ مرد ۲۵ ساله فوت کردند که یکی از این افراد در دم جان باخت و فوتی دیگر نیز با وجود تلاش تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی و احیای قلبی- ریوی اما به دلیل شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود: یک زن ۲۵ ساله نیز در این حادثه دچار آسیب‌های متعدد از نواحی مختلف بدن شد که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان الزهرا(س) منتقل شد.

علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

بزرگراه شهید کشوری در حلقه سوم ترافیکی شهر اصفهان قرار دارد.

حلقه سوم ترافیکی اصفهان به عنوان بیرونی‌ترین مسیر حرکت وسایط نقلیه نسبت به مرکز شهر در شمال، شرق و غرب شهر به طول ۴۰ کیلومتر به صورت حلقه ای احداث شد و در طول مسیر آن ۱۳ بزرگراه درون شهری و ۲۰ تقاطع غیرهمسطح وجود دارد.

اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در ۶ ماه نخست امسال ۲۴ هزار و ۱۴۲ ماموریت تصادفی شهری انجام داده است که این ماموریت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

میزان ماموریت‌های تصادفی شهری در شهرستان اصفهان نیز در ۶ ماه ابتدایی سال‌جاری با ۱۳ هزار و ۵۴۲ ماموریت نسبت به مدت مشابه سال ۹۹، ۱۲ درصد افزایش داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین