کد خبر: ۷۳۵۵۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
تبلیغات

تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج توسط افراد حرفه‌ای

از آنجایی‌که آب در داخل آبگرمکن‌های دیواری ذخیره و انبار نمی‌شود، ابعاد کوچکتری داشته و فضای کمتری اشغال می‌کنند. به همین دلیل در بسیاری از آپارتمان‌های کوچک امروزی از این سیستم استفاده می‌شود. سیستم عملکرد آبگرمکن دیواری به این صورت است که با زدن سوئیچ آبگرمکن، مبدل گرماساز روشن می‌شود و آب را گرم می‌کند. ولی
تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج توسط افراد حرفه‌ای
آفتاب‌‌نیوز :

مهیا شدن شرایط لازم برای سکونت در یک خانه، نیازمند تامین مواردی است تا بتوان آرامش و رفاه بیشتری برای افراد به وجود آورد. یکی از شرایط لازم برای زندگی راحت‌تر، تامین آب گرم مورد نیاز و با دمای مناسب است تا بتواند نیاز‌هایی مانند شستشو، استحمام و مانند آن‌ها را تامین کرد. در این میان برای داشتن آب گرم در ساختمان‌ها از سیستم‌های مختلفی استفاده می‌شود که از میان آن‌ها می‌توان به آبگرمکن و پکیج اشاره کرد.

این دو سیستم معمولا به‌صورت تکی در هر واحد نصب می‌شوند و هر خانواده باید جداگانه برای سرویس و تعمیر آن‌ها اقدام کند. عملکرد صحیح این سیستم‌ها نیازمند سرویس در زمان‌های مشخص و ثابت بوده تا بدون هیچ مشکلی بتواند دمای مناسب آب لوله‌کشی را برای نیاز‌های خانواده در اختیارشان قرار دهد. مسلما بعد از مدتی استفاده از سیستم‌های مختلف گرمایشی، ممکن است اختلالاتی در آن‌ها دیده شود. ولی با انتخاب افراد کارآمد و باتجربه تعمیرکار آبگرمکن و تعمیرکار پکیج از اپلیکیشن استادکار می‌توانید از خدمات بهینه بهره‌مند شوید.

تعمیر آبگرمکن با متخصصان استادکار

از آنجایی‌که آب در داخل آبگرمکن‌های دیواری ذخیره و انبار نمی‌شود، ابعاد کوچکتری داشته و فضای کمتری اشغال می‌کنند. به همین دلیل در بسیاری از آپارتمان‌های کوچک امروزی از این سیستم استفاده می‌شود. سیستم عملکرد آبگرمکن دیواری به این صورت است که با زدن سوئیچ آبگرمکن، مبدل گرماساز روشن می‌شود و آب را گرم می‌کند. ولی

ممکن است به مرور زمان دچار مشکلاتی شود که نیاز به تعمیر داشته باشد.

یکی از مشکلات رایج در آبگرمکن‌های دیواری، مسدود شدن مشعل است. در این شرایط تبادل حرارتی به درستی انجام نگرفته و شعله به خوبی روش نمی‌شود. از آنجایی‌که راه‌اندازی آبگرمکن معمولا توسط گاز شهری انجام می‌گیرد، نمی‌توان انتظار داشت که بدون تجربه و رعایت نکات ایمنی به راحتی از پس تعمیر و سرویس آن برآمد. به همین دلیل کمک گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای تعمیر آبگرمکن استادکار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان مشکل شما را برطرف کند و از طرفی با بررسی باقی قطعات آبگرمکن و سرویس آنها، خیالتان را بابت عملکرد صحیح و کامل دستگاه راحت کند. یادتان باشد بهتر است برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، حداقل هر شش ماه یک‌بار برای سرویس آبگرمکن خود اقدام کنید. برای تمامی خدمات مربوط به تعمیرات آبگرمکن، متخصصان استادکار در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود.

تعمیر آبگرمکن و تعمیر پکیج توسط افراد حرفه‌ای

تعمیر پکیج با متخصصان استادکار

همانطور که گفته شد، فعالیت سیستم‌های گرمایشی و آبی به مرور زمان می‌تواند بر کیفیت عملکرد و بروز خرابی و مشکلات متعدد تاثیرگذار باشد. به همین دلیل پکیج هم از جمله دستگاه‌هایی محسوب می‌شود که عیب‌یابی و خطا‌های دستگاهی آن خارج از انتظار نیست و ممکن است بعد از گذشت مدتی استفاده، با خرابی مواجه شود. از آنجایی‌که برند‌های متعددی در زمینه تولید انواع پکیج در بازار وجود دارند، آشنایی با همه آن‌ها و پیدا کردن علت از کار افتادن پکیج به همین سادگی اتفاق نمی‌افتد.

شما باید با همه خطا‌ها و علل روشن نشدن یا مشکلات پکیج برند‌های مختلف اشنا باشید تا بتوانید خودتان برای تعمیر پکیج دست به کار شوید. قطعا سرویس کلی پکیج و عیب‌یابی آن نیاز به تجربه و دانش کافی دارد تا بتوان بدون آسیب به دستگاه و حتی آزمون و خطا در تعمیر، از پس اصلاح پکیج برآمد. به همین دلیل است که کارشناسان زبده و زبردست تعمیر پکیج استادکار می‌توانند در این زمینه یاری‌رسان شما باشند و سرویس کامل دستگاه را نیز برایتان انجام دهند. استادکار با در اختیار داشتن متخصصان متعدد برای تعمیر انواع برند‌های پکیج ایرانی و خارجی می‌تواند به شما کمک کند.

اپلیکیشن استادکار همیشه و هرکجا در کنار شماست

زمانی‌که صحبت از ایمنی و سلامت افراد خانواده و محیط خانه می‌شود، نباید بی‌گدار به آب زد و صرفا جهت به حل کردن مشکل به وجود آمده، خطرات جانی و مالی را گردن گرفت. از آنجایی‌که اغلب سیستم‌های آبگرمن و پکیج با گاز شهری یا برق روشن می‌شوند، ایمنی در زمان کار کردن با آن‌ها حرف اول را می‌زند. به همین دلیل ساده‌ترین و البته ایمن‌ترین روش برای سرویس این سیستم‌ها کمک گرفتن از افرادی است که در این زمینه سال‌های زیادی تجربه دارند. به همین منظور پیشنهاد می‌شود با بروز هر مشکلی، از خدمات سرویس و تعمیرات تاسیسات اپلیکیشن استادکار کمک بگیرید و از صدمات احتمالی جلوگیری کنید. این اپلیکیشن به‌عنوان مرجع آنلاین خدمات، دسترسی به متخصصان را آسان می‌کند و می‌توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین ثبت کنید.

استادکار اکنون در تهران و کرج فعال است و به زودی به شهر‌های دیگر همچون اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز و... نیز وارد خواهد شد. بد نیست قیمت و تنوع خدمات را در این اپلیکیشن بررسی کنید، چون حتما روزی به کارتان خواهد آمد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین