کد خبر: ۷۳۵۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

بمب ساعتی در پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی از درون دارد و در حال حاضر مانند یک بمب ساعتی است.
بمب ساعتی در پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد داداش‌زاده درباره شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پرسپولیس مقابل آلومینیوم بسیار بد بازی کرد و تمام بازیکنان عملکرد بدی داشتند. با نتیجه یک بر صفر باختیم، اما امکان داشت گل‌های بیشتری هم بخوریم. آلومینیوم خیلی خوب بازی کرد و مستحق برد بود؛ آن‌ها به نوعی گربه سیاه پرسپولیس شده‌اند. پرسپولیس مشکلات زیادی از درون دارد و در حال حاضر مانند یک بمب ساعتی است.

وی درباره مشکل پرسپولیس در بازیسازی و نبود یک طراح در میانه میدان گفت: پرسپولیس سال‌هاست که یک بازیکن کلیدی و مهره‌ای که بتواند در شرایط سخت تیم را نجات دهد، ندارد. نوراللهی بازیکن خوبی بود که با سیستم پرسپولیس هماهنگ شد و در آن جا افتاد. در حال حاضر رضا اسدی نتوانسته علی‌رغم شایستگی‌هایی که دارد جای خالی هافبک طراح را پر کند و تنها در یک بازی عملکرد خوبی داشته است.

*صدری فقط نام سرپرست را یدک می‌کش

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با نقل و انتقالات تیم و لزوم جذب بازیکن خارجی خاطرنشان کرد: گل‌محمدی مدت‌ها پیش درخواست بازیکن خارجی داده بود، اما سمیعی برخلاف عملکرد خوبی که داشت استعفا داد و رفت و صدری به عنوان سرپرست انتخاب شد. صدری فقط نام سرپرست را یدک می‌کشد و عملاً هیچ کار مثبتی انجام نداده است.

داداش‌زاده تصریح کرد: شرایط استقلال مشخص شده و بازیکنان خارجی جذب شده‌اند، پرسپولیس هم باید هرچه زودتر یک مدافع راست، یک مدافع وسط و یک هافبک بازیساز چه ایرانی چه خارجی در سطح بالا جذب کند. باید با مردم صادق باشیم، درآمد‌های آسیایی پرسپولیس کجا رفته است؟ ما دو بار به فینال و امسال به یک چهارم پایانی رسیده‌ایم و پول خوبی بدست آورده‌ایم. اگر این پول به خزانه پرسپولیس واریز شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

*پرسپولیس از درون مشکلات زیادی دارد

وی در خصوص اختلاف گل‌محمدی با صدری تصریح کرد: در این شرایط طبیعی است که سرمربی با سرپرست اختلافاتی داشته باشد. بازیکنان پول می‌خواهند و با تزریق پول می‌توان آرامش را به تیم بازگرداند. باید بازیکنانی که با غیرت و از جان و دل بازی کردند پول خود را زودتر بگیرند. مشخص است که پرسپولیس مثل قبل نیست و از درون مشکلات زیادی دارد. مقابل آلومینیوم و در بازی با الهلال بسیار ضعیف بازی کردیم و علت این عملکرد را یحیی و بازیکنان باید بگویند. باید هرچه زودتر مدیرعامل پرسپولیس مشخص شده و بازیکنان پول بگیرند، اگر این اتفاق نیفتد در بازی‌های بعدی هم به مشکل خواهیم خورد.

بهزاد داداش‌زاده درباره بازی هفته بعد پرسپولیس با گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: در لیگ برتر همه‌ بازی‌ها سخت هستند. گل‌گهر تیمی منسجم با بازیکنان و کادرفنی خوب و باانگیزه است؛ مقابل نساجی ما خیلی خوش شانس بودیم که توانستیم بازی را ببریم. اگر مدیرعامل و ساختار سازمانی پرسپولیس سریعتر مشخص نشود، تمام بازی‌ها برای ما سخت و پیچیده خواهند شد. از وزیر ورزش درخواست دارم سریعتر به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کند و مدیری لایق که بتواند منابع اقتصادی را تامین کند برای پرسپولیس انتخاب شود. در فوتبال امروز پول حرف اول و آخر را می‌زند و امیدوارم این مشکلات رفع شده و پرسپولیس در مسیر ششمین قهرمانی پیاپی قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین