کد خبر: ۷۳۵۸۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

ادعای جنجالی علیه طارمی و پورتو تایید شد

نامزد سابق ریاست باشگاه پورتو اظهارات جنجالی سرمربی پورتو مبنی بر ناداوری‌ها علیه این باشگاه را تایید کرد.
ادعای جنجالی علیه طارمی و پورتو تایید شد
آفتاب‌‌نیوز :

خوزه فرناندو ریو، کاندیدای سابق ریاست باشگاه پورتو، مدعی شد که نیروهایی هستند که نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود و در این میان مهدی طارمی قربانی مافیا شده است و پنالتی‌هایی که روی او اتفاق می‌افتد گرفته نمی‌شود.

پورتو در شرایط مساوی با اسپورتینگ صدر جدول لیگ برتر پرتغال را در اختیار دارد. با این حال، کسانی هستند که از برخی "نیروهایی" که "در تاریکی" حرکت می‌کنند و قصد تخریب پورتو را دارند، می‌ترسند.

خوزه فرناندو ریو، کاندیدای سابق ریاست پورتو در گفتگو با خبرنامه پورتو به سران تیم سرخیو کونسیسائو هشدار داد که نسبت به اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد آگاه باشند.

خوزه فرناندو ریو گفت: "کنار زدن اف سی پورتو از رتبه نخست جدول کار آسانی نخواهد بود. بدیهی است که نیروهایی وجود دارند که در تاریکی حرکت می‌کنند و می‌خواهند به باشگاه پورتو آسیب برسانند و به نفع باشگاه لیسبون که در موقعیت بهتری برای پیشی گرفتن از پورتو است، کار کنند، اما اف سی پورتو به مبارزه با این عوامل عادت کرده است.

از نظر ریو، این وضعیتی که او پیش بینی می‌کند می‌تواند حتی به عنوان "سوخت" برای تیم سرخیو کونسیسائو عمل کند تا پیشتازی خود را حفظ کند.

کاندیدای سابق ریاست پورتو همچنین با اشاره به نارضایتی سرخیو کونسیسائو از داوران و انتقاد علنی از آنها، گفت: "آن‌ها عواملی هستند که حتی می‌توانند انگیزه بیشتری به تیم بدهند. سرجیو کونسیسائو در مورد داوری به درستی صحبت کرد. ما در یک کشور دموکراتیک زندگی می‌کنیم؛ بنابراین آزادی بیان وجود دارد. مردم می‌توانند آنچه را که می‌خواهند بگویند تا زمانی که به مردم توهین نکنند یا از محدودیت‌های قانونی تجاوز نکنند. "

از نظر خوزه فرناندو ریو، سرخیو کونسیسائو این کار را در چارچوب قوانین انجام داد و معتقد است که شکایت اتحادیه داوران فوتبال پرتغال از مربی پورتو منجر به مجازات او نخواهد شد.

همچنین خوزه فرناندو ریو با اشاره به ماجرای حرکات مهدی طارمی در محوطه جریمه حریفان خاطرنشان کرد که مهاجم تیم ملی ایران "قربانی شایعات معروفی است که آن‌ها می‌خواستند به راه بیندازند و داوران هم اجازه این کار را می‌دهند. "

خوزه فرناندو ریو با انتقاد از بخش داوری گفت: "این مسئله‌ای جدی است، زیرا به حقیقت ورزشی لطمه می‌زند. اف سی پورتو بدون این پنالتی‌های مهم هم به پیروزی رسیده است. اگر پنالتی اتفاق می‌افتد باید اعلام شود.

داوری در پرتغال نوعی نهاد مخفی است، جایی که سکوت حاکم است، جایی که یکی از دیگری محافظت می‌کند. به نظر می‌رسد فیلمی از مافیای ایتالیایی است. ما می‌بینیم که هیچ توضیحی در مورد انتصاب داوران داده نمی‌شود. داورانی هستند که عملکرد ضعیفی دارند و مجازات نمی‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
0
1
شانس ما ایرانی ها همه جا گل میکنه..
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین