کد خبر: ۷۳۶۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
لیگ برتر فوتبال

گل‌محمدی: نیاز به آرامش داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه در زمان بدی گل خوردیم و این کار ما را سخت کرد اما به بازی برگشتیم و موفق شدیم با حداقل امتیاز زمین را ترک کنیم.
گل‌محمدی: نیاز به آرامش داریم
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از توقف تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم. در نیمه اول با توجه به تغییراتی که داده بودیم نیمه خوبی را شاهد بودیم، البته ناهماهنگی‌هایی وجود داشت اما توانستیم به موقعیت هایی برسیم.

وی ادامه داد: در زمان بدی گل خوردیم و این موضوع کار را سخت کرد. نیمه دوم نیمه خوبی برای ما بود و توانستیم به بازی سرعت بدهیم و از فضاهای پشت هافبک‌های آنان استفاده کنیم. در کل بازی خوبی انجام دادیم، می‌توانستیم به برتری برسیم اما در زمانی بدی گل خوردیم. گل‌گهر روی ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کرد و باید دقت می‌کردیم تا به آنها موقعیت ندهیم.

سرمربی سرخ‌پوشان تهران تصریح کرد: وقتی تغییرات زیاد باشد نیاز به زمان و بازی بیشتر است تا بازیکنان جدید هماهنگ‌تر شوند. در ۲ سال گذشته در هر پستی فکر کنید بازیکن از دست دادیم. اگر به تیم نگاه کنید می‌بینید یک تیم کامل از دست داده‌ایم و جایگزین کردن این نفرات واقعا سخت است. بازیکنانی که جذب کردیم احتیاج به بازی و اعتماد بیشتری دارند. این پروسه زمانبری است که تیم دوباره ساخته شود. این مشکل ۲ سال اخیر ما است. بازیکنان تا جایی که در حد توانشان است زحمت می‌کشند اما باید به آنها اعتماد بیشتری کنیم و فضا را در اختیارشان قرار دهیم تا با آرامش کار کنند و موفق شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین