کد خبر: ۷۳۶۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴
باخت مجدد برنت‌فورد با پاس گل قدوس

زور چلسی به تیم قعرجدولی نرسید

 چلسی در مصاف با میهمان انتهای جدولی خود به برتری نرسید و برنت‌فورد با وجود پاس گل قدوس یک باخت دیگر را متحمل شد.
زور چلسی به تیم قعرجدولی نرسید
آفتاب‌‌نیوز :

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری سه بازی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (شنبه) دقیقه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها چلسی مقابل برنلی متوقف شد و برنت‌فورد برای چهارمین هفته متوالی شکست خورد.

شاگردان توماس توخل در دیداری به ظاهر ساده از برنلی انتهای جدولی پذیرایی کردند اما در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شدند. ابتدا کای هاورتز در دقیقه ۳۳ تیمش را پیش انداخت اما این گل در دقیقه ۷۹ توسط ماتژ ویدرا جبران شد تا ۲ امتیاز حساس از کف تیم صدرنشین برود.

چلسی با این تساوی ۲۶ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. حالا اگر لیورپول بتواند در این هفته به برتری برسد فاصله‌اش با شیرهای لندن به یک امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد. تیم شون دایچ هم با این یک امتیاز ارزشمند هشت امتیازی شد و در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

تیم برنت‌فورد چهارمین باخت متوالی خود را مقابل تیمی تجربه کرد که تا به اینجا در لیگ برتر بردی نداشت. شاگردان توماس فرانک در همان نیمه اول ۲ گل از نوریچ دریافت کردند. ماتیاس نورمان(۶) و تیمو پوکی(۲۹) برای قناری‌ها گلزنی کردند و تک گل تیم میزبان در دقیقه ۶۰ به وسیله ریکو هنری زده شد. این گل از روی ارسال زیبای سامان قدوس به ثمر رسید تا ستاره ایرانی برنت‌فورد برای دومین هفته متوالی بعد از حضور به عنوان جانشین برای تیمش مثمر ثمر ظاهر شود.

نوریچ با این پیروزی پنج امتیازی شد و در رده نوزدهم ایستاد و برنت‌فورد با ۱۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

کریستال‌پالاس بعد از شکست دادن منچسترسیتی، این بار تیم آماده‌ی وولورهمپتون را با ۲ گل مغلوب کرد. ویلفرد زاها(۶۱) و کانر گالاگر(۷۸) گلزنان تیم پاتریک ویرا بودند و باعث شدند تا این تیم به دومین برد متوالی و ششمین هفته بدون باخت برسد. کریستالی‌ها حالا با ۱۵ امتیاز به رده نهم رسیدند و وولوز با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین