کد خبر: ۷۳۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

پیروزی لحظه آخری یاران جهانبخش

فاینورد در واپسین دقایق بازی امشب موفق شد میهمان خود را شکست دهد.
پیروزی لحظه آخری یاران جهانبخش
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در لیست خود داشت در چارچوب هفته دوازدهم لیگ اردیویسه هلند، از ساعت ۱۹:۱۵ امشب در ورزشگاه دِ کویپ به مصاف تیم رده یازدهمی آلکمار رفت.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی تیم فاینورد که سه شب قبل در مسابقه هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا مقابل یونیون برلین آلمان به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست تیمش قرار نگرفته بود، امشب به فهرست فاینورد بازگشت، اما جایی در ترکیب اصلی نداشت.

کاپیتان این روز‌های تیم ملی فوتبال ایران در حالی امشب در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش حضور نداشت که تیم مقابل، تیمی پرخاطره برای او محسوب می‌شد؛ جهانبخش در آلکمار آقای گل لیگ اردیویسه و بهترین بازیکن این رقابت‌ها شد و سپس راهی لیگ برتر انگلیس و برایتون شد. ۱۱ هفته پس از بازگشت به فوتبال هلند، جهانبخش از دقیقه ۷۶ با پیراهن فاینورد مقابل تیم محبوبش قرار گرفت.

نیمه اول بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. سرمربیان آلکمار و فاینورد برای تغییر نتیجه، تعویض‌هایی را انجام دادند تا شاید در نیمه دوم کارساز باشد. تا پایان ۹۰ دقیقه هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرده و همه چیز برای پایان بازی با نتیجه ۰-۰ آماده بود که یاران جهانبخش در وقت‌های تلف شده موفق به باز کردن قفل دروازه حریف شدند. سیریل دسرس در دقیقه ۲+۹۰ و در حالی که تنها یک دقیقه به پایان بازی باقی بود، این گل را به ثمر رساند.

فاینورد با کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی ۲۵ امتیازی شده و با سبقت از اوترخت به رتبه سوم صعود کرد؛ آیندهوون و آژاکس به ترتیب با ۲۷ و ۲۶ امتیاز تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی هستند.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین