کد خبر: ۷۳۶۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
تبلیغات

شرایط خرید ملک در ترکیه برای خارجی‌ها

آیا یک خارجی می‌تواند در ترکیه ملک بخرد؟ قیمت ملک در ترکیه چقدر است؟ ترکیه یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای خریداران ملک در خارج از کشور در دو دهه اخیر بوده است. بازار املاک ترکیه طیف وسیعی از املاک را برای فروش از ویلا‌های مجلل گرفته تا آپارتمان، زمین و املاک تجاری ارائه می‌دهد.
شرایط خرید ملک در ترکیه برای خارجی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از عوامل اصلی جذب سرمایه گذاران به بازار ملک در ترکیه، نرخ بازده بالای سرمایه گذاری است. خریداران مایلند بدانند که اگر به هر دلیلی بخواهند املاک خود را در آینده بفروشند، سرمایه‌گذاری آن‌ها چقدر سود خواهد داشت. از این نظر، ترکیه یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در سراسر دنیا است، زیرا قیمت ملک در ترکیه سالانه از رشد خوبی برخوردار است و به واسطه تورم سالانه ۲۰ درصد ترکیه، سود سرمایه‌گذاری تضمین شده است.

علاوه بر نرخ بالای بازگشت سرمایه، قیمت مناسب املاک و مستغلات در ترکیه، توجه خریداران خارجی را به خود جلب کرده است.

با وجود افزایش روز افزون قیمت‌ها، بازار املاک در ترکیه همچنان پررونق است و نسبت به سایر کشور‌ها قیمت‌های ارزانتری دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

شرایط خرید ملک در ترکیه برای خارجی‌ها

مهمترین عواملی که بر قیمت ملک در ترکیه تأثیر می‌گذارد:

محل:

موقعیت مکانی مهمترین عامل برای تعیین قیمت است. تفاوت قیمت بین شهر‌ها می‌تواند بسیار زیاد باشد. املاک در شهر‌های بزرگ مانند استانبول نسبتا گران هستند در حالی که املاک مشابه را می‌توان با قیمت‌های پایین‌تر در شهر‌های کوچکتر یافت. به عنوان مثال، قیمت یک آپارتمان در استانبول ممکن است دو برابر قیمت آپارتمان مشابه در ترابزون باشد.

امکانات در دسترس:

قیمت حتی در نقاط مختلف یک شهر ممکن است متفاوت باشد. در کل، نزدیک بودن به امکاناتی نظیر مدارس، بیمارستان‌ها، مرکز شهر، ساحل، حمل و نقل و مراکز خرید، ارزش املاک را افزایش می‌دهد.

ویژگی‌های داخلی:

هر ملک دارای ویژگی‌ها و امکانات متفاوتی است. هر چه یک ملک ویژگی‌های بیشتری ارائه دهد، گران‌تر خواهد بود. به عنوان مثال، وقتی دو آپارتمان را در یک مکان و با ویژگی‌های مشابه مقایسه می‌کنیم، آپارتمانی با بالکن بزرگتر و لوازم آشپزخانه بهتر، سالن بدنسازی، استخر، سونا و در کل امکانات رفاهی کاملتر، بیشتر مورد تقاضای خریداران قرار می‌گیرد و باعث افزایش قیمت آن در بازار می‌شود.

کیفیت ساخت و ساز:

هر ملک با مصالح ساختمانی متفاوتی ساخته شده است. کیفیت مصالح ساختمانی عامل مهمی برای قیمت ملک است، زیرا مصالح باکیفیت گرانتر است. کیفیت کفپوش، پنجره ها، درها، و سال ساخت و عمر بنا بر قیمت ملک تأثیر می‌گذارد.

طبقه:

هنگام خرید آپارتمان، طبقه‌ای که ملک در آن قرار دارد نیز مهم است. طبقات همکف و پشت بام، برای خریداران ملک در ترکیه نامطلوب است. با توجه به این موضوع، این طبقات از طبقات میانی ارزان‌تر هستند. با این حال، آپارتمان‌های طبقه همکف و پشت بام گاهی اوقات به یک مزیت بر خلاف تصور رایج تبدیل می‌شوند. زیرا در بعضی از پروژه‌ها امکانات بیشتری در این طبقات در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

چشم انداز:

چشم‌انداز یک ملک همیشه از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت است. همه آرزوی منظره‌ای شگفت انگیز از دریا یا جنگل را در مقابل پنجره‌های خود دارند. بنابراین، املاکی با دید دریا، جنگل و یا دریاچه همیشه مورد تقاضا هستند و قیمت آن‌ها گرانتر از سایر املاک است.

عمر ساختمان:

قدمت ساختمان نیز بر قیمت آن در بازار تاثیر می‌گذارد. از آنجایی که یک ملک قدیمی نیاز به بازسازی، تعمیر و نگهداری دارد، کمتر مورد علاقه خریداران قرار خواهد گرفت. مسلماً چنین املاکی در بازار قیمت کمتری خواهند داشت. به همین دلیل است که ساختمان‌های نوساز عمدتاً گرانتر از املاک دسته دوم هستند.

در حال حاضر بسیاری از خریداران ملک در ترکیه در اینترنت به دنبال پیدا کردن خانه دلخواه خود هستند و می‌خواهند بدانند که حداقل قیمت ملک در ترکیه چقدر خواهد بود؟

البته این سوال یک جواب ندارد. چرا که شرایط ملک در هر شهر و هر محله متفاوت است و هر خریدار نیاز‌ها و انتظارات متفاوتی دارد.

در حالی که برخی به دنبال یک ویلا با باغ بزرگ هستند، برخی دیگر ممکن است به یک آپارتمان ساحلی علاقه‌مند شوند. یا ممکن است برخی از خریداران به دنبال خانه‌ای در نزدیکی جنگل باشند.

بازار املاک ترکیه همه خواسته‌های شما را تامین می‌کند. به همین خاطر، خرید ملکی که نیاز‌ها و انتظارات خریدار را برآورده کند، همیشه مهمتر از خرید ملک با قیمت ارزان است.

شرایط خرید ملک در ترکیه برای خارجی‌ها

بهترین شهر برای خرید خانه در ترکیه

اگر به دنبال خرد ملک در ترکیه و سرمایه‌گذاری هستید یکی از بهترین شهر‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید شهر زیبای استانبول است. استانبول با پیشینه تاریخی و امکانات شهری عالی، علاوه بر سود سرمایه‌گذاری مناسب، کیفیت زندگی بسیار بالایی را در آن تجربه خواهید کرد. یکی از سوالاتی که همیشه مطرح است این است که آیا خرید ملک در ترکیه خوب است یا خیر؟ آیا خرید ملک در ترکیه خوب است:

سرمایه‌گذاری در هرکشور دیگری بستگی به طرز تفکر شما دارد. این امر می‌تواند برای شما سودآور یا زیان‌اور باشد و به انتخاب شهر، منطقه، محله، پروژه و خیلی از مسائل دیگر بستگی خواهد داشت. چنانچه انتخاب شما درست باشد سرمایه‌گذاری شما تضمین شده خواهد بود و در غیر اینصورت متحمل ضرر و زیان خواهید شد.

یکی از مهمترین دغدغه‌های خریداران ملک در استانبول، پیدا کردن واحد دلخواه و متناسب با بودجه آن است و با توجه به گستردگی شهر استانبول امکان بازدید از همه مناطق، محله‌ها و پروژه‌ها چه برای خریدار و چه برای مشاورین املاک وجود ندارد. به همین خاطر آشنایی با مناطق و محله‌هایی که نزدیک به قدرت خرید ما هستند مهمترین اولویت ما خواهد بود.

قیمت آپارتمان در استانبول ۲۰۲۱

در سال ۲۰۲۱ قیمت آپارتمان در استانبول با رشد بالایی روبرو شد و خریداران ملک شاهد سود‌هایی بیشتر از ۳۰ تا ۴۰ درصد بود‌ه‌اند

دریافت پاسپورت ترکیه با ۱۵۰ هزار دلار:

این مطلب از اساس دروغ است و بهتر است اگر سرمایه شما در حد ۲۵۰ هزار دلار نیست قید این کار را بزنید. زیرا امکان دریافت شهروندی با ۱۵۰ هزار دلار وجود ندارد و دولت ترکیه شرط پاسپورت را منوط به پرداخت ۲۵۰ هزار دلار کرده و زیر این مبلغ امکان شهروندی وجود ندارد.

اگر شما ریسک این کار را بپذیرید و شخصی که مدعی گرفتن پاسپورت برای شما با مبلغ ۱۵۰ هزار دلار است، نتواند این کار را انجام دهد شما چه‌کاری می‌توانید انجام بدهید؟ دست شما به هیچ جا بند نیست، زیرا خودتان از ابتدا تخلف کرده‌اید و دادگاه حرف شما را نخواهد پذیرفت.

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید و می‌خواهید بی‌دردسر به ترکیه مهاجرت کنید بهتر است با مشاورین حرفه‌ای در این زمینه کار کنید که تجربه بالایی در أمور سرمایه‌گذاری و مسائل قانونی و حقوقی دارند و مراقب سرمایه شما خواهند بود. به سوابق کاری شرکتی که قرار است کار خرید ملک را انجام دهد دقت کنید و ببینید چقدر در این عرصه توانمد هستند.

تیم پین تاتی با ارایه بهترین پروژه‌های ملکی در شهر استانبول شما را در رسیدن به خانه دلخواهتان همراهی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین