کد خبر: ۷۳۶۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

کریمی قدوسی: می‌گویند جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرید/ رئیسی همه مشکلات کشور را حل می‌کند

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: چرا بعضی از ما در حال دو قطبی سازی طب نوین و طب سنتی هستیم؟ چرا تدابیر ستاد کرونا را که ولی امر مسلمین همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می کند خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می دانیم و این موضع غلط را ترویج می کنیم؟ این دولت مانند اصل انقلاب با مبارزه حاصل شده، با مبارزه حفظ خواهد شد و جریان انقلاب هوشیارانه در مجلس و بیرون از مجلس اجازه تضعیف این دولت را نخواهد داد.
کریمی قدوسی: می‌گویند جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرید/ رئیسی همه مشکلات کشور را حل می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حکمتی از امیرالمومین (ع) در نهج البلاغه، در بیان قاطعیت رهبری در مشورت های سیاسی و اجتماعی بیان کرد: حضرت علی (ع) فرمود «بر توست که رای خود را به من بگویی و من باید پیرامون آن بیندیشم آنگاه اگر خلاف نظر تو فرمان دادم باید اطاعت کنی.»

وی با اشاره به مستنداتی درباره پشتیبانی از ولایت فقیه یادآور شد: صدها بار در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت های انقلابی و جهادی و ولایی مردم و جوانان بسیجی در حال تربیت در پای منابر نورانی شما بود، داستان هارون مکی شیعه تنوری امام صادق (ع) را که مصداقی در اطاعت و پیروی از ولی امر مسلمین بود برای ما تعریف کردید. جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد، ولی سوال ما این است که آیا قرائت "جدیدی" در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام و رهبری در راه است که به ما می گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد؟ ما می گوییم ولی امر مسلمین در تزریق واکسن هم تاکید نموده اند و هم خود را در انظار عمومی قرار دادند و دو بار واکسن زدند، به ما می گویید فهم شما از ولایت درست نیست؟ چرا بعضی از ما در حال دو قطبی سازی طب نوین و طب سنتی هستیم؟ چرا تدابیر ستاد کرونا را که ولی امر مسلمین همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می کند خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می دانیم و این موضع غلط را ترویج می کنیم؟

کریمی قدوسی یادآور شد: در هشت سال دفاع مقدس به امر امام (رضوان الله تعالی علیه) مساله اصلی کشور را دفاع معرفی کردند. همه ملت را به دفاع فرا خواندند همه مراجع عظام، علما، حوزه های علمیه، خطبا و گویندگان در هشت سال دفاع مقدس مردم را دعوت به دفاع کردند. دوقطبی دفاع و ضد دفاع اصلا به وجود نیامد. ملت ۳۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام نمود و پیروز شد و ویروس خطرناکی به نام صدام و حزب بعث را از بین برد. آیا با ویروس کرونا که تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از این ملت تلفات گرفته، جز با راهکار تجربه دفاع مقدس می توان مقابله نمود؟

وی تاکید کرد: باید همه ما از جمله نمایندگان ملت، ملت شریف را اقناع به رعایت تدابیر ولی امر مسلمین و ستاد مقابله با کرونا دعوت کنند. غیر از این عمل کنیم به حکم آنچه شما خود فرمودید این اقدام خلاف عقل، منطق و شرع مقدس است و لازم است از مجاهدت های موثر رسانه ملی در اقناع سازی ملت شریف در زدن واکسن و رعایت تدابیر ستاد کرونا، تشویق و تقدیر کرد.

نماینده مشهد در ادامه در رابطه با صفات رئیس جمهوری بیان کرد: آیت الله رئیسی برخوردار از ایمان کامل به اسلام ناب و تحقق سنت های الهی در دولت و حکومت اسلامی، مطیع و مومن به جایگاه نظام امامت و رهبری، باهوش و مجاهدی کبیر در برابر دشمن اسلام و خدعه ها و فرقه سازان داخلی، عمق بخشی به وحدت کلمه و امنیت ملی، حمایت موثر در قول و عمل از جریان مقاومت است و همچنین مصمم به مقابله با جریان نفوذ و فساد سازمان یافته، صادق و راستگو در برابر ملت، دارای عزم جدی برای حل مشکلات اقتصاد و تولید و معیشت ملت، مصمم به اخراج آمریکایی ها از بلاد مسلمان می باشد و خط قرمزهایش اسلام و ملت است نه وزرا، نزدیکان و دوستانش و مثل حسن روحانی نیست. جناب آقای رئیسی چون با خدا، اسلام، رهبری و ملت صادقانه پیمان بسته به وعده الهی همه توان ملت و امدادهای معنوی او و کابینه اش را کمک می کند و ایشان موفق می شوند که همه مشکلات کشور را حل نمایند.

کریمی قدوسی افزود: این دولت مانند اصل انقلاب با مبارزه حاصل شده، با مبارزه حفظ خواهد شد و جریان انقلاب هوشیارانه در مجلس و بیرون از مجلس اجازه تضعیف این دولت را نخواهد داد. بعضی از ما به خصوص روسای کمیسیون ها آدم های خوبمان را جاهایی گذاشتیم ولی وای به حالمان اگر مشکلات ملت حل نشود و آنگاه مجلس و ملت شما را مواخذه خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
0
6
کاش اینقدر حرف نمی زدی که هم بدرد آخرت تو می خورد و هم بدرد دنیای ما
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین