کد خبر: ۷۳۷۹۲۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

تذکر یک نماینده به وزارت صمت: معوقات خودروسازان را پرداخت کنید

نماینده مردم گلپایگان در مجلس ضمن تشریح وضعیت نامطلوب اقتصادی کارخانه‌های تولید قطعات خودرو، خواستار رفع موانع تولید و بروکراسی‌های موجود در مسیر سرمایه گذاران داخلی شد.
تذکر یک نماینده به وزارت صمت: معوقات خودروسازان را پرداخت کنید
آفتاب‌‌نیوز :

سید مسعود خاتمی ضمن قدردانی از رئیس جمهور برای قرائت گزارش امیدوارکننده در صحن در تذکر به وزیر صمت، گفت: در حوزه انتخابیه ام تعداد زیادی کارخانه وجود دارد که قطعات خودرو را تولید کرده و تحویل خودروسازان می دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه معوقات چندماهه ای از تهران دارند که تاخیر در پرداخت باعث ایجاد مشکل برای پرداخت حقوق کارگران شده و کار را کند کرده است، اظهار داشت: طبق بازدیدی که از نمایشگاه خودروسازان داشتیم و آنها می گفتند که برخی از این قطعات با کیفیت خوب در داخل کشور وجود دارد اما همچنان وارد می شود.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس اضافه کرد: بنابراین خواهش می کنم وزارت صمت نظارت جدی بر این مساله داشته باشد که اگر این قطعات با همان کیفیت در داخل امکان تولید دارد، جلوی صادرات آن را گرفته شود و اجازه دهند که مراکز صنعتی رشد و گسترش پیدا کنند و باعث بکارگیری افراد شود.

خاتمی تاکید کرد: امسال سال رفع موانع تولید نام گذاری شده و بسیاری از مراکز و سرمایه دارها برای سرمایه گذاری حاضر هستند، ولی مقررات اداری در استان، شهرستان و مرکز و بروکراسی مانع کار آنها شده است.

وی گفت: ما انتظار داریم که هم در مرکز و هم در استان ها و شهرستان ها هیئت‌هایی که در گذشته تشکیل شده بود با جدیت مقررات اداری که مانع تولید است را رفع کنند و به شعار امسال جامه عمل بپوشانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین