کد خبر: ۷۳۷۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

آیا رییسی به مذاکرات دل بسته؟

عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس اظهار داشت: ابراهیم رییسی باید به صراحت به مردم بگویند ما اهل مذاکره نیستیم و نمی‌خواهیم مذاکره کنیم.
آیا رییسی به مذاکرات دل بسته؟
آفتاب‌‌نیوز :

عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس در پاسخ به این سوال که آیا دولت ابراهیم رییسی به مذاکره امیدوار است؟ این امیدواری هم نیست، امیدواری یعنی اینکه باید به صراحت به مردم بگویند ما اهل مذاکره نیستیم و نمی‌خواهیم مذاکره کنیم و شرایط همین است و این شرایط ممکن است کمی سخت تر هم شود و به این دلایل ما نمی خواهیم مذاکره کنیم اما از آنطرف می گویند ما اهل مذاکره هستیم و حتما مذاکره می کنیم ولی 2 یا 3 ماه دیگر. الان شما می بینید 3 یا 4 ماه گذشته است و اگر قرار بود مذاکره شود، انجام می‌شد و اگر قرار است مذاکره نشود بگویید نمی شود یعنی الان این هم برای مردم سوال است که چرا صادقانه برخورد نمی شود.

او افزود: حالا یک تاریخ و یک پیش فرض هایی دادند ولی آیا واقعا این مذاکره اتفاق می افتد؟ اگر اتفاق می افتد چه باید شود و تا کجا این ها تمایل دارند جلو بروند بالاخره مذاکره بده بستان است و این ها تا کجا می‌خواهند امتیاز بدهند و چه امتیازاتی را می‌خواهند به دست آورند؟ کسانی که الان برای مذاکره مسئولیت دارند کسانی هستند که قبلا ضد مذاکره بودند، این ها می گفتند باید برجام را در نطفه خفه کرد و آن را دفن کرد.

یوسفیان ملا ادامه داد: الان همین افراد می خواهند بروند در مورد برجام و آینده برجام مذاکره کند، اصلا نتیجه آن مذاکره چه می شود؟ پس این شعارهایی که می دادیم واقعا ما ضد برجام نبودیم بلکه ضد افرادی بودیم که برجام را داشتند. الان دولت خائن و جنایتکار آمریکا می گوید ما می خواهیم مازاد برجام مذاکره کنیم و جمهوری اسلامی می گوید ما مازاد برجام مذاکره نمی کنیم یعنی هنوز هم در موضوع مذاکره به تفاهم نرسیدند که آیا فقط برجام است یا آنها می خواهند مسائل منطقه و موشکی را پیش بکشند.

او تصریح کرد: بنابراین، این مسائل باید روشن شود و واقعا بلاتکلیفی کشور را گرفتار می کند و مردم را در حالت انتظار و سردرگمی قرار می دهد وگرنه اگر صادقانه بگویند که اهل مذاکره نیستیم و این مذاکره به سود آنها و به ضرر ما است پس برای همین باید این شرایط را تحمل کنیم و ما برای زمان مشکلات این برنامه ها را داریم.

شما الان بروید از وزرای دولت و اعضای دولت سوال کنید می گویند نمی دانیم در حالی که در صحن مجلس، دولت آمده بود و اعضای دولت یکدیگر را نمی شناختند در حالی که طبق قانون اساسی ضامن هم هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین