کد خبر: ۷۳۸۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از کشف پرونده سرقت اینترنتی خبر داد و گفت: در این پرونده پسری از حساب پدر خود برای خرید بازی آنلاین مبلغ قابل توجهی به صورت غیرمجاز برداشت کرده بود.
سرقت از حساب بانکی پدر برای ارتقای بازی آنلاین
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 70 میلیون ریال از حسابش، پرونده ای در این خصوص تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تحقیقات و بررسی‌های تراکنش‌های انجام‌شده مشخص شد مبلغ به سرقت رفته جهت افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت‌ها و تجهیزات جنگی بازی آنلاین "کال اف دیوتی" انجام‌ شده است.

عباسی ادامه داد: با اقدامات تخصصی صورت گرفته متهم که فرزند شاکی پرونده بود، شناسایی و پس از احضار به پلیس فتا به جرم خود اعتراف و عنوان کرد با استفاده از گوشی تلفن همراه پدرش اقدام به خرید کرده و سپس پیامک‌های تراکنش بانکی را پاک‌ کرده است.

این مقام انتظامی در پایان آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را یک ضرورت دانست و گفت: والدین برای کاهش تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترلی نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی فرزندان خود داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین