کد خبر: ۷۳۹۱۳۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

در دیدار رئیسی با رئیس سازمان بسیج مستضعفین چه گذشت؟

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد،‌ گفت: افتخارم این است که بسیجی باشم و مجموعه دولت با روحیه و تفکر بسیجی برای خدمت رسانی و ایجاد گشایش در معیشت و اقتصاد مردم تلاش می‌کنند.
در دیدار رئیسی با رئیس سازمان بسیج مستضعفین چه گذشت؟
آفتاب‌‌نیوز :

 سید ابراهیم رئیسی در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان این سازمان ضمن تبریک هفته بسیج،‌ اظهارداشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که با ابتکار و نگاه ژرف امام راحل تشکیل شد و هر روز که می‌گذرد ثمرات بیشتری را شامل حال ملت ایران و امت اسلامی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور با اشاره به فراگیری و اطمینان بخش بودن بسیج برای ملت ایران، گفت: در راس این مجموعه انقلابی، رهبر معظم انقلاب و در بدنه آن، آحاد مردم کشور حضور دارند و بسیج فراتر از جریانات سیاسی و حزبی و گروهی، آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب و خدمت بی منت به مردم را پیگیری می‌کند و باعث اطمینان خاطر مردم است همچنان که با حضور و نظارت در بازار باعث ایجاد آرامش در بازار شد.

رئیسی تلاش برای تقویت ماموریت‌های بسیج در مسیر رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت: جریانات معاند بدنبال انحراف در فکر، اندیشه و عمل و در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند اما بسیج بعنوان سد محکم و استوار در مقابل این انحرافات قد علم کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را خنثی کرده است.

رئیس جمهور افزود: دشمن با برخورداری از پول، قدرت و رسانه بدنبال ریزش در مجموعه نیروهای انقلاب و ایجاد تغییر در سبک زندگی و اخلاقیات مردم است اما چون رویش و گستردگی ماموریت‌های بسیج زیاد است، همواره با شکست مواجه شده اند.

رئیس جمهور بسیج را از مهمترین مولفه‌های قدرت کشور دانست و گفت: جریان فراگیر بسیج بواسطه مسئولیت‌پذیری و خطر پذیر بودن و حضور در صحنه، به رمز صیانت از نظام اسلامی تبدیل شده است.

رئیسی برنامه‌ها و اقدامات بسیج در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی، فناوری، اقتصاد مقاومتی و بویژه عمران و سازندگی در مناطق محروم را راهکارهایی ارزشمند برای رفع مشکلات مردم دانست و گفت: دولت مصمم است از ظرفیت بسیج برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس جمهور تلاش و برنامه ریزی برای احیاء و تقویت روحیه امید و اعتماد در بین مردم را حائز اهمیت دانست و گفت: راهبرد دشمن ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه است و در این شرایط لازم است تمام ظرفیت‌های نظام در کنار هم قرار بگیرند تا با ایجاد تحول در زندگی مردم و رفع مشکلات کشور، مردم را به آینده امیدوار کنند و در این زمینه دولت با همه توان آماده حمایت و پشتیبانی است.

غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز در این دیدار با قدردانی از روحیه بسیجی و خدمت رسانی رئیس جمهور و مجموعه دولت، ‌گزارشی از برنامه‌ها، ‌اقدامات و سند راهبردی بسیج که براساس بیانیه گام دوم انقلاب، تدوین شده است، ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین