کد خبر: ۷۳۹۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

تساوی بدون گل پرسپولیس و صنعت نفت در نیمه نخست

مصاف پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در نیمه اول گلی در بر نداشت و دو تیم بازی کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند.
تساوی بدون گل پرسپولیس و صنعت نفت در نیمه نخست
آفتاب‌‌نیوز :

در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر ایران، پرسپولیس از ساعت ۱۸ در حضور تماشاگرانش به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار را باید بازگشت تماشاگران پرسپولیسی به ورزشگاه دانست که بعد از ۲۱ ماه بالاخره توانستند دیدار تیم محبوب خود را از نزدیک و روی سکوهای ورزشگاه آزادی تماشا کنند.

موقعیت‌های حساس

در دقیقه پنجم پرسپولیس نخستین موقعیت بازی را خلق کرد که ارسال وحید امیری به داخل محوطه جریمه، قبل از رسیدن به عیسی آل‌کثیر توسط امید خالدی به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۹، مهدی ترابی در داخل محوطه جریمه صنعت نفت و در تقابل با محمد طیبی زمین خورد که برخلاف انتظار پرسپولیسی‌ها، داور این حرکت را تمارض تشخیص داد و به هافبک سرخپوشان کارت زرد داد.

نیمه نخست این دیدار با تلاش پرسپولیس برای خلق موقعیت و برخورد این تیم با درهای بسته خط دفاعی صنعت نفت همراه بود و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان (کمال کامیابی نیا ۲۶) مهدی ترابی (کارت زرد)، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب نفت آبادان: احمد گوهری (کارت زرد)، محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی، میثم تهی‌دست، محمد طیبی، مهدی حنفی، امیر حسین فرهادی.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین