کد خبر: ۷۳۹۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

رهایی جوان ۲۲ ساله پس از دو روز گروگان بودن

 فرمانده انتظامی لرستان از رهایی جوان ۲۲ ساله کوهدشتی که در پایتخت ربوده شده بود و در یکی از محله‌های خرم‌آباد نگهداری می‌شد، خبر داد.
رهایی جوان ۲۲ ساله پس از دو روز گروگان بودن
آفتاب‌‌نیوز :

سردار یحیی الهی در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: یکم آذرماه سال جاری، مأموران پلیس استان از ربوده شدن جوان ۲۲ ساله کوهدشتی توسط اعضای یک باند ۳ نفره در پایتخت و انتقال وی به خرم‌آباد مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران با تشکیل تیم ویژه با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی محل اختفای گروگان را دریکی از محله‌های اطراف خرم‌آباد شناسایی و با عملیاتی غافلگیرانه جوان ۲۲ ساله را آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۳ نفر اعضای باند گروگان گیر که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله، شرارت، تیراندازی، جرائم سایبری و غیره هستند، خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، روز یکم آذرماه سال جاری چند فرد ناشناس به علت اختلافات مالی او را از تهران ربوده و به محله‌ای در خرم‌آباد منتقل و حبس کرده‌اند.

الهی، در پایان با بیان اینکه در مخفیگاه گروگان گیران ۲ قبضه سلاح کمری، مقادیری خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی گوشی و تبلت و یک دستگاه سواری آزرا کشف شده است، ضمن هشدار به متخلفان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد همچون گذشته خدمت گذاران خود را در برخورد با هنجارشکنان یاری کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین