کد خبر: ۷۳۹۴۳۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
تبلیغات

جذابیت سفر به ماسال را با اقامت کوتاه مدت دوبرابر کنید

یکی از مناطقی که به واسطه طبیعت فوق‌العاده خود نزد گردشگران شهرت دارد، منطقه ماسال است که در این مقاله به بررسی این ناحیه و راه‌های اجاره ویلا در ماسال خواهیم پرداخت.
جذابیت سفر به ماسال را با اقامت کوتاه مدت دوبرابر کنید
آفتاب‌‌نیوز :

خطه شمال ایران و به خصوص استان‌های گیلان و مازندران، هرساله میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی هستند. طبیعت زیبا، سواحل اعجاب انگیز دریای خزر و جنگل‌های اسرار آمیز بخشی از جاذبه‌های شمال ایران برای مسافران به شمار می‌روند. در حالی‌که اکثر هموطنان با هدف مشاهده دریا به گیلان و مازندران سفر می‌کنند، عده دیگری طبیعت سحرآمیز این منطقه را جذاب می‌دانند. یکی از مناطقی که به واسطه طبیعت فوق‌العاده خود نزد گردشگران شهرت دارد، منطقه ماسال است که در این مقاله به بررسی این ناحیه و راه‌های اجاره ویلا در ماسال خواهیم پرداخت.

ماسال کجاست؟

شهرستان ماسال یکی از ناحیه‌های استان گیلان است که در شمال غربی مرکز این استان یعنی رشت واقع شده است. شهرستان ماسال دو شهر ماسال و شاندرمن و تعدادی روستا را شامل می‌شود و اکثر مناطق این محدوده را ییلاق‌ها تشکیل می‌دهند. شهرت بیش از حد سایر مناطق گیلان همچون رشت، انزلی و لاهیجان سبب شده است تا ماسال منطقه‌ای برای خاص‌پسندان باشد، بنابراین اگر به دنبال یک تجربه سفر جدید به شمال کشور هستید، اجاره ویلا در ماسال را مد نظر داشته باشید.

یکی از بزرگترین مزیت‌های ماسال برای مسافران این منطقه، ترکیب جالب مناطق شهری و روستایی است. در حالی‌که می‌توانید به انواع مختلفی از امکانات و جاذبه‌های شهری در ماسال دسترسی داشته باشید، قادر خواهید بود تا مدتی را در روستا‌های زیبای این منطقه سپری کنید. فاصله روستا‌ها و مرکز بخش ماسال از یکدیگر چندان زیاد نیست و در صورتی که نسبت به اجاره ویلا در ماسال اقدام کنید، قادر هستید در زمانی کوتاه بین نقاط مختلف این منطقه جابجا شوید.

بررسی جاذبه‌های ماسال

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره کردیم، اگر به دنبال یک مقصد متفاوت برای سفر به شمال هستید، منطقه‌ای بکر همچون ماسال پذیرای شما خواهد بود. این منطقه در مجاورت کوه‌های تالش قرار دارد و یکی از مرتفع‌ترین نقاط شمال کشور محسوب می‌شود. به لطف وجود کوه‌های تالش، جاده‌های کوهستانی متعددی در این منطقه قرار دارند که مکانی مناسب و دوست‌داشتنی برای طبیعت‌گردان به شمار می‌روند.

‌می‌توان گفت که جذاب‌ترین منطقه ماسال برای اکثر گردشگران، بخش شاندرمن است. این منطقه یک ییلاق پهناور محسوب می‌شود و امکانات اقامتی مناسبی در آن برای مسافران تدارک دیده شده است. ییلاق اولسبلانگاه یکی دیگر از مناطق مشهور ماسال محسوب می‌شود که طی سالیان اخیر میزبان هزاران طبیعت‌گرد بوده است. این منطقه به دلیل ارتفاع نسبتا زیاد و درختان زیبا جایگاه ویژه‌ای نزد گردشگران دارد. از این منطقه قادر خواهید بود تا تمامی ماسال و تالش را مشاهده کنید که نشان‌دهنده جذابیت فوق‌العاده این مکان برای مسافران است.

جذابیت سفر به ماسال را با اقامت کوتاه مدت دوبرابر کنید

علاوه بر مناطق گفته شده، ماسال ییلاق‌های دیگری را نیز در خود جای داده است. از جمله این ییلاق‌ها می‌توان به سوئه چاله، تلارگاه، ملومه، خندیله، اسپی و شنبه اشاره کرد. طبیعی است که اگر تصمیم به مشاهده چند ییلاق در ماسال را داشته باشید، یکروز اقامت برای شما کافی نخواهد بود و نیاز به اجاره ویلا در ماسال خواهید داشت.

ماسال منطقه‌ای غنی از انواع آبریز‌ها است و به همین دلیل رودخانه‌ها و آبشار‌های مختلفی را در ماسال خواهید یافت. علاوه برآن این آبریز‌ها در طول تاریخ غار‌های متعددی را پدید آورده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به غار آویشو اشاره کرد. آبشار رامینه و تولی نسا نیز از دیگر مناطق دیدنی ماسال محسوب می‌شوند.

اقامت آسان با اجاره سوئیت و ویلا در ماسال

با توجه به جاذبه‌های طبیعی متعدد ماسال، مراکز اقامتی مختلفی در این شهر برای مسافران تدارک دیده شده است. اجاره اتاق هتل یا رزرو ویلا و سوئیت از جمله راهکار‌های پیش رو برای اقامت در این منطقه هستند که از بین آن‌ها اجاره ویلا در ماسال را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جذابیت سفر به ماسال را با اقامت کوتاه مدت دوبرابر کنید

برای اجاره ویلا در ماسال (https://www.otaghak.com/city/masal) می‌توانید به سایت و اپلیکشن اتاقک مراجعه کنید. تنوع قابل توجهی از ویلا‌های مختلف در این سایت پیش روی شما قرار داده خواهند شد که می‌توانید نسبت به اجاره آن‌ها اقدام کنید. ویلا‌های ارائه شده در اتاقک به سه دسته عادی، آنی و پرایم تقسیم‌بندی شده‌اند که با توجه به نیازمندی‌های خود قادر هستید از آن‌ها بهره‌مند شوید. هرکدام از ویلا‌ها نیز با اسم منحصر به فردی مشخص هستند و ویژگی‌های کلیدی آن‌ها در متن آگهی ذکر شده است. اگر قصد اجاره ویلا در ماسال را دارید، اتاقک مرکزی معتبر برای انجام این کار خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین