کد خبر: ۷۳۹۶۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
تبلیغات

قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟

مهمترین هزینه‌های سئو به بخش داخلی سایت و یا به اصطلاح on page seo مربوط می‌گردد. در ادامه ما به توضیح این بخش به طور کامل می‌پردازیم.
قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که می‌دانید در حال حاضر برای رونق و افزایش فروش سایت‌های فروشگاهی، سئو از اهمیت ویژه‌ای برخودار‌می‌باشد. در واقع سئو، یک سایت را بهینه سازی کرده و آن را تقویت می‌کند. با انجام کار‌های سئو سایت می‌توان در گوگل رتبه بالایی را گرفته و در نتایج برتر موتور‌های جست و جو دیده شد. اما سئو سایت کار اصلا راحتی نیست و مراحل مختلفی را شامل می‌شود. همچنین این کار در مدت زمان کوتاهی نمی‌تواند جواب گو باشد و هزینه‌های بسیار زیادی را نیز در بردارد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت سئو سایت بپردازیم، تا شما متوجه شوید که قیمت سئو سایت چه قدر است؟ و براساس چه عواملی قیمت سئو مشخص می‌شود؟

قبل از شروع و بررسی این مطلب اگر به موضوع سئو علاقه مند هستید می‌توانید اطلاعات جامع‌تر و کامل‌تری را در مقاله آموزش سئو seoedu مطالعه کنید و با آگاهی بیشتری به موضوع قیمت‌گذاری سئو بپردازید.

لیست قیمت سئو سایت

در واقع نمی‌توان برای سئو قیمت مشخص و دقیقی را تعیین نمود. در حال حاضر هر شخص و یا شرکت دیجیتال مارکتینگی که به انجام سئو سایت می‌پردازد، براساس خدماتی که به شما ارائه می‌دهد قیمت منحصر به فرد خود را دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌های مناسب و منصفانه سئو، با مجموعه seoedu ارتباط برقرار کنید.

محسابه قیمت سئو

همانطور که در ابتدای متن گفته شد، قیمت سئو سایت تحت عوامل مختلفی محاسبه شده و متغیر است. به طور معمول محاسبه قیمت سئو براساس سختی کلمات کلیدی، اعتبار دامنه سایت، قدرت سایت و همچنین قدرت رقبا، انجام می‌شود. تمامی پارامتر‌های فوق می‌تواند روی قیمت سئو سایت تاثیر داشته و آن را افزایش یا کاهش دهد.

هزینه پیشتیبانی سئو

به طور معمول هزینه پیشتیبانی سئو پس از اتمام پروژه و رسیدن کلمه‌های کلیدی به اولین صفحه گوگل محاسبه می‌گردد؛ بنابراین قیمت مشخصی برای این کار وجود ندارد، و می‌تواند هر شخص با شخص دیگر و یا شرکت با شرکت دیگر دارای تعرفه‌های سئو سایت متفاوت باشد.

هزینه پشتیبانی سئو بابت نگه داری سایت با همان کلمه کلیدی در صفحه اول مرورگر از صاحبان سایت دریافت می‌گردد. به دلیل این که اگر برخی کلمات کلیدی سئو پذیر نبوده و رها شوند، قطعا در صفحه اول باقی نخواهند ماند؛ و این امر برای سئو سایت به هیچ وجه خوب نیست.

قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟

قیمت سئو سایت تضمینی

قیمت سئو سایت براساس پارامتر‌هایی که در بخش بالا ذکر شد، محسابه می‌شود. این هزینه که واحد و تعرفه یکسان ندارد و در هر شرکتی کاملا متفاوت است. همچنین در سئو هیچ گونه تضمینی برای قرار دادن سایت در بهترین جایگاه گوگل وجود نخواهد داشت. اما دانش و از آن مهم‌تر تجربه و همچنین تکرار موفقیت می‌تواند کمک کند تا وب سایت‌های زیادی با کلمات کلیدی مختلف، جایگاه ویژه‌ای را در گوگل به دست بیاورند و دیده شوند.

توصیه می‌شود برای سئو سایت مورد نظر خود با شرکت‌ها و افراد همکاری کنید، که رزومه قوی داشته باشند. البته رزومه یک شرکت و یا یک کارشناس سئو، باید براساس مستندات به کارفرما ارائه گردد.

قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟

پیکیج سئو

برخی از شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ، از جمله مجموعه seoedu جهت انجام سئو یک سایت، کلمات کلیدی را در پکیجی با قیمت مقرون به صرفه‌تر قرار می‌دهد. این گونه روش به این شکل است که پس از قیمت گذاری کلمه‌های کلیدی که توسط مشتری ارسال می‌شود، قیمت پکیج سئو با یک تخفیف ویژه به شکل ماهیانه و یا پروژه‌ای برای مشتری ارسال خواهد شد تا مشتری بتواند براساس بودجه‌ای که برای سئو در نظر گرفته، تصمیم نهایی خود را بگیرد.

هزینه سئو سایت وردپرس

قیمت سئو سایت وردپرسی نیز بر اساس معیار‌هایی که در مقاله گفته شد، محاسبه می‌شود. هزینه سئو وردپرس با دیگر سایت ها، دارای تفاوت‌های خیلی زیادی نیست. دقیقا در یک سایت وردپرس نیز باید همان کار‌ها و مراحل را انجام داد که در سایت‌های دیگر بر مبنای برنامه نویسی انجام می‌شود. در ادامه مقاله در خصوص این که سئو سایت چه مراحلی دارد، توضیحاتی را شرح خواهیم داد.

قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟

قیمت سئو بعد از اتمام طراحی سایت

در واقع منظور از انواع قیمت سئو این است که ما پس از اینکه وب سایت خود را تکمیل کرده و کاملا راه اندازی کردیم، و پس از آن تصمیم گرفتیم که آن را سئو و بهینه سازی کنیم، این کار شامل چه هزینه‌های می‌شود و قیمت هر یک از خدمات سئو سایت چه قدر است؟

در واقع سئوسایت به طور کلی در دو نوع انجام می‌شود، تا یک سایت بتواند به بهترین جایگاه در گوگل دست یابی داشته باشد. انواع سئو وب سایت عبارتند از:

سئو خارجی

این نوع سئو به بهینه سازی سایت در خارج از سایت مربوط می‌شود.

سئو داخلی

بیشترین هزینه و مهم‌ترین هزینه سئو به سئو داخلی مربوط می‌گردد که از اهمیت ویژه‌ای نیز برخوردار است.‌ می‌توان برای هریک از بخش‌ها به شکل جداگانه عمل کرد و بهینه سازی سایت را انجام داد. اما لازم به ذکر است که سئو خارجی و سئو داخلی مکمل یکدیگر هستند، و در صورتی که یکی از دو بخش به درستی انجام نشوند، به هیچ وجه نتیجه مطلوبی را مشاهده نخواهیم کرد.

هزینه سئو داخلی

همان طور که گفته شد مهمترین هزینه‌های سئو به بخش داخلی سایت و یا به اصطلاح on page seo مربوط می‌گردد. در ادامه ما به توضیح این بخش به طور کامل می‌پردازیم.

یکی از معیار‌هایی که تعیین کننده قیمت سئو سایت است، میزان خدماتی است که در سئو داخلی برای یک سایت انجام می‌شود. ما در این بخش از مقاله قصد داریم به طور کامل در خصوص سئو داخلی توضیحاتی را بیان کنیم. اما می‌توان با اشاره به این که سئو داخلی به طور کلی به عناصر تشکیل دهنده داخلی سایت مربوط می‌شود، شما را با سئو داخلی تا حدودی آشنا کرد.‌

می‌توان گفت که خدمات سئو داخلی عبارتند از:

• بهینه سازی کدنویسی
• بهینه سازی هاست و سرور
• بهینه سازی محتوا

در بهینه سازی هاست و سرور، ما هاست و سروری را روی سایت رو قرار دارد و میزبانی می‌گردد را براساس استاندار‌های موجود، پیکربندی خواهیم کرد. بخشی از این کار‌ها توسط هاستینگ انجام شده و بخش دیگر نیز باید به وسیله سئوکاران انجام شود.

در بهینه سازی کدنویسی نیز، برنامه نویسی وب سایت تا جایی که امکان دارد، باید ساده باشد. تا سایت در کمترین زمان ممکن برای کاربران بارگذاری گردد. این کار می‌توان توسط ابزار‌هایی همچون GTmetrix بررسی کرد.

در بهینه سازی محتوا‌ها وب سایت، کارشناس سئو باید دارای یک استراتژی فوق حرفه‌ای باشد. این موضوع از موارد بسیار مهم می‌باشد. زیرا بهینه سازی محتوا موجب افزایش یافتن تعامل و ارتباط میان کاربران و سایت است. همچنین روی رنگ وب سایت نیز می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

قیمت سئو سایت داخلی



درمورد قیمت سئو سایت داخلی نیز، نمی‌توان به طور دقیق مبلغی را تعیین کرد. ممکن است این قیمت در شرکت‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ از جمله شرکت seoedu متفاوت باشد.
به طور کلی از جمله مهمترین کار‌هایی که در سئو داخلی انجام می‌شود، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
• بهینه سازی کلمات کلیدی، متاتگ‌ها و کلمات کلیدی
• بهینه سازی و ساخت سایت مپ
• تصحیح تنظیمات HTaccess و فعال کردن آن
• فشرده سازی و ترکیب فایل‌ها جاوا اسکریپت
• بررسی و تصحیح URL سایت
• بررسی و ویرایش کد‌های HTML منسوخ شده
• فعال کردن Gzip در سایت جهت فشرده سازی داده‌های سایت
• جلوگیری از اجرای فایل‌های جاوا اسکریپت در هنگام رندر شدن وب سایت
• بررسی وجود پنجره‌های Iframe و محتوای فلش
• ترتیب بارگزاری و مرتب سازی فایل‌های javascript و Css
• بهینه سازی تصویر‌های سایت
• ثبت سایت در وبمستر گوگل
• بهینه سازی حجم سایت
• افزایش سرعت سایت
• بررسی و تصحیح فالو بودن و ایندکس صفحات

تمامی این موارد تعیین کننده قیمت سئو سایت داخلی هستند، که می‌توانند در هر شرکت ارائه دهنده خدمات سئو، متفاوت باشند.

قیمت سئو خارجی سایت

قیمت سئو سایت چه قدر است و چگونه برآورد می‌شود؟

قیمت سئو سایت خارجی همان طور که از نام آن مشخص است، تمامی فرآیند‌ها و مراحل که در خارج از سایت و یا به اصطلاح off on page انجام می‌شود را در برخواهد گرفت.

نظور از این فرآیندها، انجام کار‌هایی همانند وبلاگ نویسی، کار در شبکه‌های اجتماعی، لینکسازی و بک لینک و... است؛ که در ادامه بیشتر درمورد هریک توضیح خواهیم داد.

تعرفه سئو خارجی

سئو خارجی سایت تعدادی عملکرد و فرآیند را شامل می‌شود که براساس آن ما سایت را در قسمت off page اعتباردهی می‌کنیم. لازم این نکات را به یاد داشته باشید که؛

• سئو خارجی سایت نمی‌تواند به تنهایی یک سایت را بهینه سازی کند.
• سئو خارجی به بک لینک‌ها و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی وابستگی دارد.

مهمترین کار‌هایی که در سئو سایت خارجی انجام می‌شود، عبارتنداز:

• وبلاگ نویسی
• رپرتاژ آگهی و ساخت بک لینک
• فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
• تبلیغات سایت در دیگر سایت‌های پر بازدید

تعیین قیمت سئو

به طور کلی هزینه سئو سایت به دو صورت محاسبه و انجام می‌گردد:

 به صورت پروژه‌ای

این نوع هزینه بیشتر برای سایت‌های تازه تاسیس مناسب است. در این نوع سئو مواردی که باید مورد بررسی قرار گیرند، عبارتند از:

• اعتبار و قدرت سایت
• اعتبار و قدرت رقبای سایت
• میزان سختی کلمات کلیدی

براساس‌ای پارامتر‌ها قیمت سئو سایت به صورت پروژه‌ای مشخص می‌شود.

• به صورت ماهیانه

این نوع هزینه برای سایت قدیمی‌تر مناسب می‌باشد که در روی یکسری کلمات در صفحه اول گوگل قرار دارند و قصد بهبود رنک خود را دارند.

منبع: seoedu.ir

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
قیمت رو نگفتی که - بالاخره قیمتش چنده؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین