کد خبر: ۷۳۹۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

واکنش روزنامه کیهان به جایزه گرفتن سریالِ «تهران»

نفوذ صهیونیست‌ها در مراکز اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی موجب دریافت جایزه توسط یکی از ضعیف‌ترین سریال‌های ســال ۲۰۲۱ به نام «تهران» شد.
واکنش روزنامه کیهان به جایزه گرفتن سریالِ «تهران»
آفتاب‌‌نیوز :

آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی آمریکا، جایزه موسوم به «امی» برای بهترین سریال درام بین‌المللی را به سریال «تهران» تولید کانال ۱۱ تلویزیون اسرائیل اعطا نمود که به نفوذ جاسوسان اسرائیلی در ایران برای خرابکاری و تروریسم می‌پرداخت. به این معنا بار دیگر نفوذ صهیونیست‌ها در مراکز اهدای جوایز سینمایی و تلویزیونی باعث شــد تا یکی از ضعیف‌ترین سریال‌های ســال ۲۰۲۱ جایزه بهترین سریال درام را دریافت کند!

این در حالی است که سریال یادشده علی‌رغم همه تبلیغات شدید رسانه‌های زنجیره‌ای غرب به دلیل ضعف مفرط ســاختاری و محتوایی از سوی بسیاری از منتقدین معتبر و همچنین شبکه‌های اجتماعی به عنوان بدترین سریال سال قلمداد شــده بود و حتی ایندیپندنت درباره آن نوشــت: «بازی‌هــا و وقایع باورناپذیر و اغراق شده سبب شد مخاطب از این سریال دور شود.» اما گویا همچنان آن‌چه در مراسم و اعطای جوایز سینمایی و تلویزیونی غرب محلی از اعراب نداشته و ندارد، همانا هنر و سینما و ساختارهای تصویری بوده و هست و در واقع این وابستگی‌های ایدئولوژیک به شبکه‌های صهیونیستی و امپریالیستی است که حرف اول را در این گونه جوایز و مراسم زده و می‌زند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین