کد خبر: ۷۴۱۳۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

آجیل شب یلدا چند؟

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار شهرکرد گفت: قیمت آجیل از سال گذشته تاکنون افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، به‌نظر می‌رسد شب یلدا باتوجه به افزایش قیمت و شرایط اقتصادی مردم فروش چندانی نداشته باشیم.
آجیل شب یلدا چند؟
آفتاب‌‌نیوز :

خدارحم مرادی نافچی با اشاره به اینکه قیمت آجیل از سال گذشته تاکنون افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت آجیل و خشکبار بالا رفتن قیمت دلار است، زیرا آجیل و خشکبار عموما از خارج از کشور وارد می‌شود.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار شهرکرد افزود: عموما مردم خرید آجیل برای شب یلدا را به روزهای پایانی آذرماه موکول می‌کنند، اما به‌نظر می‌رسد باتوجه به گرانی آجیل و شرایط اقتصادی مردم شاهد فروش چشمگیر آجیل در این ایام نباشیم.

وی در خصوص قیمت برخی اقلام آجیل، توضیح داد: در حال حاضر پسته با قیمت هر کیلوگرم ۲۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان، مغز بادام با قیمت هر کیلوگرم ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، تخمه کدوی گوشتی با قیمت ۱۳۰ تا ۱۷۰ هزار تومان، بادام هندی با قیمت ۳۰۰ هزار تومان، تخمه ژاپنی با قیمت ۱۵۰ هزار تومان، تخمه آفتابگردان با قیمت ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان و نخودچی نیز با قیمت ۶۰ هزار توما ن به ازای هر کیلوگرم در بازار شهرکرد به‌فروش می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین