کد خبر: ۷۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
حمیداوی: تیم‌ما شهرخودرو است نه پدیده

زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم

مالک باشگاه شهرخودرو می‌گوید هیچ دخالتی در ترکیب بازی‌های تیمش نداشته است.
زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم
آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو بعد از ظهر سه‌شنبه، در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز دهداری در جمع خبرنگاران گفت: یک‌سری جفا دارد صورت می‌گیرد. اگر مشکل ما هستیم، کنار می‌رویم. ما سال قبل در هفته دوازدهم، ۱۲ امتیاز داشتیم. ما در چند روز گذشته در هیات مدیره جلسه داشتیم و قرار بر این شد که ما کادر فنی را تقویت کنیم و در جذب بازیکن هم باید تغییراتی صورت بگیرد.

او درباره صورت‌های مالی و شفافیت‌های مالی باشگاه‌های لیگ برتری گفت: متاسفانه ما عادت کردیم، اشتباهات مدیران پیشین را گردن مدیران فعلی بیندازیم.

من خدمت آقای عزیزی خادم عرض ارادت دارم اما از ایشان گله‌مندم. باید رویکرد نسبت به باشگاه‌های خصوصی مقداری بهتر شود. الان قرار است شرایط ایده‌آل برای همه ایجاد شود. من می‌خواستم صحبتی با آقای آجورلو داشته باشم اما در سال‌های گذشته این شفافیت‌ها مطلوب نبوده است.

حمیداوی درباره این که نام باشگاهش شهرخودرو یا پدیده است؟ خاطرنشان کرد: ما مرجعی بالاتر از فیفا داریم؟ بعد از فیفا هم AFC است. در نامه‌های ما نام شهرخودرو قید می‌شود. تیم برای ما است و اسم آن شهرخودرو است.

مالک باشگاه شهرخودرو در این رابطه که چرا تیم در تهران تمرین می‌کند؟ تاکید کرد: ما اسپانسری داریم که در تهران هزینه‌های تیم را قبول می‌کند و در تهران کارهای خود را انجام می‌دهیم.

او درباره مطالبات باشگاه شهرخودرو درخصوص انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس گفت: زورمان نمی‌رسد از پرسپولیس پول بگیریم. کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفته است که ۱۰ میلیارد مبلغ مطالبات ما است اما این این مبلغ همچنان انشاء نمی‌شود.

مالک باشگاه شهرخودرو در این خصوص که سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی است که هرکس از این باشگاه طلب دارد، به باشگاه اعلام کند، گفت: وقتی کمیته استیناف رای داده است، دیگر من نمی‌دانم چه کاری انجام دهم.

حمیداوی درباره این که گفته می‌شود مدیران باشگاه در ترکیب تیم دخالت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آقای میثاقیان در کادر فنی تیم هستند و می‌توانید از او بپرسید که من آیا دخالت می‌کنم یا خیر. از آقای میثاقی خواهش می‌کنم وقتی از شرایط باشگاه نقد می‌کنند به ما و آقای حیدرپور فرصت دفاع کردن هم بدهند.

تیم ما با هواپیمایی چارتر سفر می‌کند و امکانات تیم خوب است. ما حدود ۳۰ درصد پرداختی‌های لازم را انجام دادیم و این مسائل قابل ارائه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین