کد خبر: ۷۴۱۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

سخنگوی سپاه: ‌آمریکا منطقه را ترک می‌کند/ ‌اسرائیل ‌هم نابود می‌شود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد افول و فروپاشی آمریکا و تحقق آرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه هستیم.
سخنگوی سپاه: ‌آمریکا منطقه را ترک می‌کند/ ‌اسرائیل ‌هم نابود می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه تجدید میثاق با سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی با بیان اینکه خداوند را شاکریم که توفیق زیارت مرقد مطهر سردار دل‌ها، سردار سرافراز امت اسلام و محبوب قلوب ملت ایران و دنیای اسلام را مجدداً نصیبمان کرد اظهار داشت: نقطه‌ای که ایستادیم نقطه حساسی است و امروز خیلی از نگاه‌های آزادی‌خواهان عالم، مسلمان و همه کسانی که از ظلم و جور آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در عداب هستند به این این نقطه معطوف شده و این مکان مقدس برای آنها الهام‌بخش است.

وی با اشاره به رفتار و میراث حاج قاسم بیان کرد: نیروی قدس و جبهه مقاومت میراث حاج قاسم است و یاران حاج قاسم امروز کار خودشان را با سرعت و توفندگی خاصی استمرار می‌دهند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بزرگ‌ترین آرزوی حاج قاسم این بود که شر آمریکا را از منطقه ما کم کند تصریح کرد: آمریکا حامی اصلی صهیونیست‌ها‌ست و مطمئناً اگر آمریکایی‌ها شرشان را کم و منطقه را ترک کنند و از منطقه اخراج شوند، رژیم صهیونیستی بدون پشتوانه مانده و امت اسلامی به آرزوی دیرینه خود که آزادسازی بیت‌المقدس است می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه قریب دو سال از شهادت حاج قاسم می‌گذرد و در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم بیان کرد: امروز شاهدیم مولفه‌هایی که برای افول و فروپاشی آمریکا و خروج آنها از منطقه غرب آسیا به ویژه منطقه پیرامون ایران اسلامی لازم بوده در حال تحقق است.

سردار شریف با بیان اینکه بخشی از آرزوی حاج قاسم که فرار آمریکا از افغانستان و خروج آنها از عراق بود در آستانه اتفاق افتادن است گفت: این آرزوی حاج قاسم با ذلت و خواری آمریکا اتفاق افتاده، نه از سر صبر و تصمیم توام با صبر آنها.

وی با اشاره به اینکه این فرار آمریکا از منطقه ناشی از ترس و هراس و جلوگیری از تلفات و ضایع شدن بیشتر آنها بود افزود: آمریکایی‌ها مجبور شدند بعد از 20 سال استراتژی‌های خود را رها کرده و بروند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه قطعاً یاران حاج قاسم در جبهه مقاومت عزمشان برای تحقق پیش‌بینی حاج قاسم جزم‌تر شده است بیان کرد: پیش‌بینی حاج قاسم این بود که جبهه مقاومت و تفکر مقاومت، اسرائیلی‌ها را نابود کرده و قبله اول مسلمین را آزاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با آقایی که امت اسلامی پیدا کرده مطمئنا این اتفاق رقم خواهد خورد گفت: حاج قاسم سرباز پاک‌باخته ولایت و اهل بیت (ع) بود، با خدا معامله کرد و خداوند هم به او، امت اسلامی و ملت ایران عزت و سربلندی داد.

سردار شریف با اشاره به اینکه بچه‌های لشکر ثارالله و مردم کرمان از این موهبت الهی برخوردار‌ند که مرقد مطهر شهید سلیمانی در این شهر است گفت: امروز کرمان پایتخت مقاومت اسلامی و پایتخت عزت و آبروی مسلمانان دنیا است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در کرمان میزبان خوبی برای زائران و همه کسانی که به حاج قاسم ارادت دارند باشیم بیان کرد: در سال جاری که کرونا تا اندازه‌ای فروکش کرده امیدواریم همراه با مردم ایران اسلامی، شاهد برگزاری بزرگداشتی باشکوهی برای دومین سالگرد شهادت حاج قاسم باشیم و یکبار دیگر آن آرزوها، آرمان‌ها، جهت‌گیری‌ها و مکتب حاج قاسم را تشریح کرده و الگویی برای جوانان امت و همه آزادی خواهان عالم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین