کد خبر: ۷۴۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰

تخریب ۵۰ باب ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از تخریب ۵۰ باب ویلای غیر مجاز و آزادسازی بیش از ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی بستان آباد از چنگ زمین خواران خبر داد.
تخریب ۵۰ باب ویلای غیرمجاز در بستان‌آباد
آفتاب‌‌نیوز :

سردار"علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان بستان آباد به اجرا در آمد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه افزود: در این طرح ماموران انتظامی شهرستا ن"بستان آباد" در اجرای دستور قضائی ۵۰ باب ویلای غیر قانونی در زمین‌های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیر مجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی و حضورنماینده دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی وضوابط تخریب شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه واحد‌های ساختمانی و سازه‌های ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان جهاد کشاورزی ارزش ریالی این زمین‌ها بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در این طرح ۱۰ هکتار از اراضی مرغوب کشاورزی از چنگ سودجویان زمین خارج و در اختیار بخش تولید در بحث کشاورزی و زراعت شهرستان قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین