کد خبر: ۷۴۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

۵۵ کیلوگرم هروئین در فردیس کشف شد

فرمانده انتظامی فردیس از توقیف یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل ۵۵ کیلوگرم هروئین و دستگیری سه متهم در این شهرستان خبر داد.
۵۵ کیلوگرم هروئین در فردیس کشف شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کامران ملکی داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت سه نفر در امر تهیه و توزیع هروئین در سطح شهرستان فردیس، موضوع به صورت ویژه دردستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی-پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در سطح شهرستان فردیس شده و با زیر نظر قرار دادن محل فعالیت متهمان ۲ دستگاه خودروی آنها شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی فردیس اظهار داشت: در ادامه ماموران پس از چندین روز تعقیب و مراقبت متهمان، در یک فرصت مناسب وارده عمل شده و آنان را در حال جابه جایی مواد مخدر دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودروهای توقیف شده، ۵۵ کیلوگرم هروئین کشف شد که به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ ملکی در پایان با تاکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر و هدفمند با پدیده شوم مواد مخدر خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین