کد خبر: ۷۴۳۶۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵

حمله تند نقدعلی به روحانی

نماینده خمینی شهر در مجلس مدعی شد: تخلفات حسن روحانی در مجلس بررسی شده و دستگاه عدلیه هم باید در آزمون رسیدگی قضایی به این پرونده سربلند بیرون بیاید؛ مردم نباید احساس کنند که شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود.
حمله تند نقدعلی به روحانی
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر اظهار داشت: مسأله تخلفات حسن روحانی هیچ ربطی به شأن معمم بودن او ندارد؛ چرا که فقط او عمامه بر سر دارد، لذا رسیدگی به پرونده تخلفات وی در دادگاه ویژه روحانیت را نمی‌پذیرم و او در جایگاه ریاست جمهوری تخلفاتی کرده که بایستی به آن سریعا رسیدگی کرد.

وی افزود: معمم بودن حسن روحانی که رئیس جمهور سابق است، ربطی به تخلفات و سوء مدیریت‌هایی که در زمان ریاست جمهوری داشته ندارد؛ قوه قضائیه امروز در یک آزمون جدی قرار گرفته که اگر با آن سرسری برخورد کند و نگاه به آن نگاه به یک پرونده عادی باشد به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام ضربه زده است. این در حالی است که این پرونده نمونه مشابه در نظام ایرانی و اسلامی‌مان ندارد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با ادعای اینکه عمده ایرانیان شاکی این پرونده هستند، تصریح کرد: ۸۵ میلیون ایرانی شاکی پرونده حسن روحانی هستند و اگر از هر ایرانی سؤال کنیم که از رئیس جمهور سابق شکایت دارید حتما پاسخ مثبت خواهد داد و حتی حامیان سرسخت دولت تدبیر هم از حسن روحانی شکایت دارند؛ همگان خواستار سؤال از رئیس جمهور سابق در یک محکمه عدلیه هستند.

نقدعلی گفت: با توجه به اینکه مجلس نقش خود را درباره رسیدگی به عملکرد حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری ایفا کرده است، قوه قضائیه هم باید در این آزمون سربلند بیرون بیاید؛ خدای ناکرده مردم نباید احساس کنند که موضوع شکایت از حسن روحانی در پشت پرده‌ها سرهم‌بندی می‌شود؛ لذا از مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم رسیدگی به تخلفات حسن روحانی را در یک بستر شفاف و در انظار عمومی مدیریت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
5
جرات نام بردن از احمدی نژاد را ندارید
بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
3
خاموشی .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
0
5
کسانی که خودشان جایگاه مردمی ندارند ازجانب 85 میلیون نفر حرف می زنند. آن همه موانع سر راه روحانی گذاشتند وتلاش کردند تا همه مشکلاتی که خودشون درست کردند را به گردن اون بیاندازند وحالا هم خواهان محاکمه اون هستند. شما لیاقت معمم بودن را دارید ولی اون نداره.خدا خوب داره از تون انتقام می گیره. هر طرفی می پیچید به مشکل برمی خورید. فعلا اون رفته همه چیز دست شماست. اگر عرضه دارید درست کنید. «آفتاب سانسور نکن»
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین