کد خبر: ۷۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

تهران سیاهپوش شد

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: به منظورگرامیداشت ایام فاطمیه اول، طرح‌های فرهنگی مرتبط را روی ۴۷۵ سازه تبلیغاتی سطح شهر تهران اکران کرده و ۳ هزار پرچم سیاه به اهتزاز در آمده است.
تهران سیاهپوش شد
آفتاب‌‌نیوز :

رضا صیادی با اشاره به ایام فاطمیه و به روایتی شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به لزوم سیاپوش شدن شهر در این ایام تاکید کرد و گفت: این سازمان به منظورگرامیداشت ایام فاطمیه اول، طرح‌های فرهنگی مرتبط را روی ۴۷۵ سازه تبلیغاتی سطح شهر تهران اکران کرده است.

صیادی در تشریح فعالیت‌های این سازمان در ایام فاطمیه گفت: از اقدامات ویژه این سازمان در ایام فاطمیه که به نام بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) مزین است، می‌توان به اکران طرح‌های فرهنگی متناسب یا این ایام و سیاهپوش کردن سطح شهر اشاره کرد.

او افزود: در همین راستا ۳۰۰۰ پرچم سیاه در سطح شهر تهران به اهتزاز در آمده و همچنین همزمان با آن، ۴۷۵ سازه تبلیغاتی اعم از عرشه پل، پرتابل، بیلبورد و سازه متحرک در سطح شهر تهران نیز اکران محتوای مرتبط با ایام فاطمیه را در بردارند.

صیادی با بیان اینکه در این ایام حمایت از تعدادی از هیات‌های سطح شهر تهران نیز برای برپایی موکب از برنامه‌های این سازمان است، تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران به رسم سال‌های گذشته برای ایام فاطمیه حداکثر ظرفیت حضور خود را برای فاطمیه دوم به کار می‌بندد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین