کد خبر: ۷۴۴۲۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲

پرسپولیس از فرزندش شکایت می‌کند؟

سیاست رسمی باشگاه پرسپولیس برای شکایت از شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق این تیم مشخص شد.
پرسپولیس از فرزندش شکایت می‌کند؟
آفتاب‌‌نیوز :

جدایی شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس از این تیم و پیوستن به تیم الریان یکی از اتفاقات جنجالی و خبرساز پرسپولیس در فصل گذشته بود. خلیل زاده بعد از چالشی که با مهدی رسول پناه مدیر وقت باشگاه پرسپولیس داشت، از این تیم جدا شد و این چالش با گفتگوی چند روز پیش رسول پناه ادامه یافت.

پرسپولیس در آن زمان قصد شکایت از شجاع خلیل زاده را داشت تا بتواند از این بازیکن بابت جدایی‌اش غرامت بگیرد. با این حال سیدمجید صدری سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه قصدی برای شکایت از خلیل زاده به شکل سابق ندارد.

صدری در نشست خبری امروز خود در حضور خبرنگاران در این باره گفت: قرار نیست بچه‌های خودمان را از بین ببریم! نباید جوری بی مهری کنیم که وقتی بچه ها از باشگاه می روند دلخور باشند و دوست نداشته باشند برگردند. شجاع خلیل زاده برای ما قابل احترام است و اگر قرار است از جایی غرامت بگیریم، با خودش هماهنگ می‌کنیم و از خودش کمک می‌گیریم! ممکن است برای طی راه اداری با خودش هماهنگ کنیم.

وی تاکید کرد: تمام کسانی که در پرسپولیس بازی کردند، قابل احترام هستند و سعی می‌کنیم رابطه خوبی با آنها داشته باشیم مگر اینکه خودشان نخواهند. با این حال با شجاع مشکلی نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است از باشگاه الریان شکایت کنید؟ اظهار کرد: اگر بخواهیم از جایی غرامت بگیریم، باید با خلیل زاده هماهنگ کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین