کد خبر: ۷۴۷۵۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
تبلیغات

راش وب؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ | معرفی خدمات

انجام درست و بهینه هر سه مرحله ذکر شده در همه مراحل از شروع تا پایان پروژه بسیار حائز اهمیت است. صرفا داشتن یک وبسایت نمیتواند منجر به قرار گرفتن عبارات کلیدی در نتایج اول جستجو شود. بهینه‌سازی برای رشد جایگاه‌های عبارات کلیدی یک فعالیت زمانبر است.
راش وب؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ | معرفی خدمات
آفتاب‌‌نیوز :

راش وب یکی از اولین‌های بازار خرید بک لینک است که امروزه خدمات متنوعی ارائه میکند. طراحی سایت، سئو، شبکه‌های اجتماعی و گوگل ادوردز از خدمات مهم این برند محسوب می‌شود.

شما میتوانید برای خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک با مشاوران راش وب مشورت کرده و یک پلان مناسب برای کسب‌وکارتان تهیه نمایید. تجربه در زمینه سئو و طراحی سایت و انجام دادن پروژه‌های سئو متنوع توانسته مشاوران این برند را تبدیل به یکی از کارآزموده‌های بازار کند.

راش وب بیش از ۱۰۰۰ وبسایت فارسی زبان را برای خرید رپورتاژ آگهی در ۱۷ دسته‌بندی متنوع لیست کرده و یکی از کاملترین وبسایت‌ها برای خرید بک لینک تمام صفحات را است.

برای خرید از راش وب میتوانید وارد پورتال فروش رپورتاژ آگهی شده و خرید خود را ثبت نمایید، برای تولید محتوا رپورتاژ آگهی میتوانید کار خود را به تیم راش‌وب واگزار نمایید. تیم تولید محتوای راش وب متشکل از محتوانویسان باتجربه و خوش ذوق در سراسر کشور است.

راش وب محتوای تولید شده را براساس اصول سئو و و حول موضوع مورد نظر شما تولید می‌کند. تولید محتوا در راش‌وب میتواند خیال شما را از داشتن محتوای بهینه راحت کند.

خدمات راش وب

خدمات راش وب شامل طراحی سایت، سئو سایت، تولید محتوا، فروش بک لینک و رپورتاژآگهی، گوگل ادوردز و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.

این تیم از سال ۱۳۹۵ با آزمون و خطای متنوع دست به گریبان بوده تا به صورت امروزی درآمده است. راش وب در زمینه تولید محتوا آنچه یک کسب‌وکار به آن نیاز دارد، اعم از تولید محتوای متنی، عکاسی، فیلم‌برداری، ساخت تیزر، لوگوموشن و ... را پوشش میدهد.

تولید محتوا از ارکان اصلی ورود هر کسب‌وکاری به دنیای دیجیتال است.

طراحی سایت و سئو

داشتن یک وبسایت بهینه برای هر برندی لازم و واجب است. با یک نگاه به دنیای اطراف میتوانید متوجه اهمیت طراحی وبسایت شوید. امروزه همه ما بخشی از نیازهایمان را از طریق اینترنت رفع میکنیم و برای آگاهی یافتن از هر چیز جدیدی آن‌را در اینترنت جستجو میکنیم.

راش وب؛ آژانس دیجیتال مارکتینگ | معرفی خدمات

یک وبسایت، فروشگاه ۲۴ ساعته خدمات شماست. زمانی که شما در حال استراحت هستید یا نمیخواهید کار کنید. وبسایت در حال دادن پاسخ به کاربران شماست.

طراحی و سئو سایت در راش وب با توجه به نکات سئو تکنیکال و سئو داخلی صورت میگیرد و بعد از اطمینان از سئو داخلی و تکنیکال نوبت به سئو خارجی میرسد.

انجام درست و بهینه هر سه مرحله ذکر شده در همه مراحل از شروع تا پایان پروژه بسیار حائز اهمیت است. صرفا داشتن یک وبسایت نمیتواند منجر به قرار گرفتن عبارات کلیدی در نتایج اول جستجو شود. بهینه‌سازی برای رشد جایگاه‌های عبارات کلیدی یک فعالیت زمانبر است.

جنس ورودی سئو با ورودی هر پلان تبلیغاتی دیگر یک فرق عمده دارد و آن این است که کاربری که به سایت شما وارد میشود، حتما به دنبال هدفش از جستجو میگردد. حال میتواند صرفا برای کسب اطلاع باشد یا برای خرید یک محصول یا خدمات. اینجاست که ما باید جنس ورودی را به تفکیک نوع درخواست تفکیک کنیم و برای هر دو هدف (کسب اطلاعات یا خرید) وبسایت را روی عبارات کلیدی مختلف بهینه کنیم.

 طراحی سایت اختصاصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اختصاصی رابط کاربری، طراحی قالب اختصاصی وردپرس و ارائه بالاترین سرعت ممکن در تست گوگل.

در ادامه میتوانید موارد مهم سئو تکنیکال و داخلی را مشاهده نمایید.

سئو تکنیکال

رفع ارور‌های search console
سایت مپ و ssl
بهینه‌سازی فایل txt
بهینه‌سازی سرعت سایت
ریسپانسیو سایت
بررسی محتوای ضعیف یا تکراری
بررسی cannibalization
ساختار url رعایت ساختار child-parent
لینک‌های شکسته و صفحات ۴۰۴
بررسی ریدایرکت‌ها
ساختار داده‌ها
ثبت گوگل مپ
بهینه‌سازی تصاویر
Hreflangs
بررسی لینک‌های تکرار شونده
تامین امنیت سایت
ساختار منو Nav
Flat structure

سئو داخلی

سئو داخلی یک وبسایت در مقایسه با سئو تکنیکال (که بیشتر فاکتور‌های آن صرفا در شروع پروژه مورد توجه قرار میگیرد) باید همواره انجام گیرد.

سئو داخلی به همه تکنیک‌هایی اشاره دارد که در داخل سایت صورت میپذیرد. فاکتور‌های سئو داخلی وبسایت در راش وب شامل موارد زیر است.

تیتر بهینه و استفاده از هدینگ‌ها
آدرس url مناسب و بهینه
اضافه کردن مکمل‌ها به تیتر
استفاده از تصاویر و غافل نشدن از قدرت صوت و ویدیو
لینک‌های خروجی مرتبط
لینک‌سازی داخلی مفید
رعایت چگالی کلمات کلیدی
محتوای کامل و بلند
بهینه‌تر کردن dwell time
...

سئو خارجی

ربات‌های خزنده گوگل هر روز میلیارد‌ها صفحه را بازبینی می‌کنند و محتوای آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. این محتوا شامل لینک‌های درون هر صفحه نیز می‌شود. گوگل برای درک ارتباط بین صفحات دنیای وب و وبسایت‌های مختلف، شبکه لینک‌های هرکدام را بررسی می‌کند. از دیدگاه گوگل وبسایت‌های معتبر بک‌لینک‌های زیادی به دست می‌آورند. بک لینک لینکی به سایت شماست که در سایتی غیر از سایت شما قرار گرفته است.

لینک‌سازی دستی (کامنت، فروم، بلاگ و ...)
رپورتاژ آگهی
لینک‌سازی site wide
گزارش گیری با ابزار‌های دقیق
فروش بک لینک و رپورتاژآگهی

در زمینه فروش بک لینک، راش وب یکی از اصلی‌ترین مراجع خرید بک لینک به صورت دائمی و یا موقت است. وبسایت‌های ثبت شده در راش‌وب در دسته‌بندی‌های گوناگون و در ۴ زبان ترکی، فارسی، انگلیسی و عربی عرضه میشود.

یک سیستم همواره تخفیف با پکیج‌های متنوع برای وبمستران طراحی شده تا بتوانند تمام نیاز لینک‌سازی خارجی وبسایتشان را برآورده نمایند.

پکیج‌های رپورتاژ آگهی راش وب با هدف کسب نتیجه از وبسایت‌های معتبر تشکیل شده و قیمت رقابتی دارند. علاوه بر این ارائه استراتژی لینک‌سازی، مناسب با اهداف کسب‌وکار‌های مختلف از تخصص مشاوران راش وب است.

گوگل ادوردز

ایجاد و مدیریت کمپین‌های ادوردز یکی دیگر از خدمات راش‌وب است. گوگل ادوردز به این معناست که شما میتوانید با دادن هزینه به گوگل در جایگاه نخست صفحه اول قرار بگیرید. البته همیشه رقبایی وجود دارند که با دادن هزینه بیشتر میتوانند جایگاه شما را تصاحب نمایند. اینجاست که مدیریت یک کمپین از ایجاد آن، اهمیت بیشتری پیدا میکند.

گوگل این امکان را به کاربرانش داده تا بتوانند با دادن هزینه بابت هر کلیک ورودی واقعی برای وبسایتشان ایجاد نمایند. اما گزارش‌گیری از این روند به وسیله ابزار تگ منیجر و ذخیره این داده‌ها میتواند در ایجاد کمپین‌های بعدی به ما کمک نماید.

راش وب با ارائه گزارش از هر کمپین علاوه بر شفاف‌سازی نرخ تبدیل برای کارفرما، میتواند از آیپی‌های بدست آمده برای تبلیغات ریتارگتینگ استفاده نماید.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یکی از ملزومات حضور یک برند در دنیای دیجیتال است. امروزه داشتن یک وبسایت به تنهایی نمیتواند منجر به رشد یک کسب و کار شود. بلکه فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و توییترباید جزو اقدامات اصلی باشد.

راش‌وب میتواند در کنار طراحی سایت و سئو سایت، با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، برند شما را هرچه بیشتر به مخاطبانتان عرضه کند. تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی، محتوای ویدیو و ایجاد تقویم محتوا میتواند به شما در جهت رشد برندتان در فضای مجازی کمک کند.

خدمات راش وب در اینستاگرام

درک پروژه و تبیین استراتژی
برنامه‌ریزی و تحلیل
تقویم محتوایی
تولید محتوا
مدیریت صفحه و پاسخگویی به کاربران
بالا بردن نرخ تعامل
کامنت مارکتینگ
انواع کمپین‌های تبلیغاتی
تبلیغات اسپانسرینگ
ارائه گزارش ماهیانه

پلان‌های سئو راش وب

پلان‌های سئو راش وب با توجه به نیاز‌های هر کسب‌وکار طراحی میشود و میتواند برای بسیاری از انواع مختلف عبارات کلیدی مورد استفاده قرار گیرد. راش وب در زمینه سئو تا به امروز با بیش از ۱۰۰ همکاری داشته که در حال حاضر همه از ورودی مناسب از نتایج موتور‌های جستجو برخوردار هستند.

پلان‌های سئو راش وب شامل خدمات زیر میشوند:

Search Console
SSL
SiteMap
txt
بررسی Search Console Errors
بررسی SiteSpeed
بررسی Responsive
بررسی Duplicate Content
بررسی Cannibalization
ساختار URL‌ها
بررسی لینک‌های ۴۰۴ یا شکسته
بررسی ریدایرکت‌ها
Data Structure
Breadcrumbs
GoogleMap
Images SEO
بررسی لینک‌های خروجی
تامین امنیت
ساختار منو nav
تگ nav
flat structure
بررسی Canonical Links
Keyword research
کیورد‌های اصلی
کیورد‌های طولانی‌تر
Search Intent
تقویم محتوایی
Meta Title, Meta Description
بررسی محتوا‌های موجود
Heading
Call To Action
مطالب مرتبط
Keywords Density
Comment Marketing
فهرست بندی مطالب
بررسی Disavow Links
Social Media
ساخت لینک‌های فروم و بلاگ‌دهی
تولید محتوا
گزارش ماهیانه

شما میتوانید با تماس با مشاوران راش وب، علاوه بر برخورداری از مشاوره رایگان برای کسب نتیجه عالی برای جایگاه‌های وبسایتتان از تجربه مشاوران راش‌وب بهره‌مند شوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین