کد خبر: ۷۴۷۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱

۳ دزد دریایی در بندرعباس دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی های واقع در لنگرگاه بندرعباس می کردند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.
۳ دزد دریایی در بندرعباس دستگیر شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرتیپ دوم ستاد حسین دهکی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با هوشیاری و اقدامات فنی و عملیاتی دقیق، اعضای باندی که اقدام به سرقت از کشتی‌های واقع در لنگرگاه بندرعباس می‌نمودند توسط مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس متلاشی شدند.

وی در ادامه گفت: اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی بندرعباس در راستای تأمین امنیت کشتی‌ها و شناورها در نزدیکی سواحل بندرعباس در حال گشت زنی متوجه تحرکات مشکوک یک فروند قایق در سطح حوزه می‌گردند که سریعاً شناور متخلف را شناسایی و توقیف می‌کنند.

سردار دهکی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از این شناور متخلف اقلامی شامل ۳۰۰ متر طناب کشتی و یک عدد سیم بکسل، تعدادی دستکش و سیم چین، کشف و ضبط کردند. با اقدامات فنی و اطلاعاتی دریابانان بندرعباسی، مشخص گردید که اقلام مسروقه متعلق به یک فروند کشتی به هویت معلوم است.

دهکی ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده و شناسایی مالک، روند تحویل اقلام سرقت شده به مالک شناور در حال بررسی و اقدام قانونی است. در این رابطه یک فروند شناور ۵۵ اسب بخار و یک دستگاه خودرو سایپا، توقیف و ۳ سارق دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته این باند چندین فقره سرقت از اموال کشتی‌های مستقر در لنگرگاه بندرعباس انجام داده بودند با اقدام به موقع و ضربتی این باند سارقین توسط مرزبانان متلاشی گردید.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: شناسایی مال باختگان در دستور کار مأموران قرار دارد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین