کد خبر: ۷۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

انتقاد عضو شورای شهر از پست‌های «من در آوردی» در شهرداری تهران

خانمی که در این مرکز نمی‌خواستند کار کنند پست مشاور تحت عنوان مشاور در طراحی رویداد‌های اجتماعی دریافت کردند در حالی که در ۱۰۰ سال گذشته چنین پستی وجود نداشته است.
انتقاد عضو شورای شهر از پست‌های «من در آوردی» در شهرداری تهران
آفتاب‌‌نیوز :

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به پست‌های «من در آوردی» در شهرداری تهران انتقاد کرد.

حبیب کاشانی در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری گفت: روز گذشته در مرکز ارتباطات شهرداری تهران، انتصابی اتفاق افتاده هر چند که معاون مرکز می‌تواند انتصابات مورد نظر خود را داشته باشد، اما نگرانی من از پست‌های «من در آوردی» است که اتفاق می‌افتد. این پست‌های سازمانی جدید از کجا آورده می‌شود.

وی افزود: خانمی که در این مرکز نمی‌خواستند کار کنند پست مشاور تحت عنوان مشاور در طراحی رویداد‌های اجتماعی دریافت کردند در حالی که در ۱۰۰ سال گذشته چنین پستی وجود نداشته. اگر کسی توانایی دارد باید از او استفاده شود، اما این که همه تحت عناوین مختلف بر سر سفره باشند کار صحیحی نیست.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تذکر قبلی خود درباره انعقاد قراردادی در منطقه ۳ اشاره کرد و افزود: چندین پیامک پس از این تذکر برای من ارسال شد که نمی‌شناختم پس از معرفی و مشخص شدن شهردار منطقه ۳ که پیامک‌ها را ارسال کرده بود به وی زنگ زدم، اما توضیحات ایشان ابهامات من را چند برابر کرد.

کاشانی افزود: بی تردید هر گاه این ابهامات برطرف شود اعلام خواهم کرد، ولی بار دیگر تذکر می‌دهم که نسبت به پاسخ به این تذکر اقدام شود چرا که بعد از این مرحله باید به نهاد‌های نظارتی گزارش دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین