کد خبر: ۷۴۸۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

هوادار دیر بیدار شد/ صعود صنعت‌نفت به رده نهم

هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با شکست شاگردان «رضا عنایتی» در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان همراه شد.
هوادار دیر بیدار شد/ صعود صنعت‌نفت به رده نهم
آفتاب‌‌نیوز :

در این بازی که امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد شاگردان رضا عنایتی پذیرای صنعت نفت آبادان بودند. در این بازی هوادار متفاوت از دیدارهای قبلی نشان داد و این تیم نتوانست عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.

نفتی ها در این بازی ۲ بار موفق به گلزنی شدند تا جدال همسایه‌ها در میانه پایانی جدول از آن جنوبی ها باشد. در شرایطی که بازی به ثانیه های پایانی خود نزدیک می شد شاگردان عنایتی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند اما لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا صنعت نفت به لطف این برتری به رده نهم جدول صعود کند و هوادار نیز در رده دوازهم این هفته را به پایان ببرد.

در این دیدار شروین بزرگ(۲۹) و حکیم نصاری(۵۷) برای نفت آبادان و مهدی عبدی در ثانیه های پایانی بازی برای هوادار گلزنی کردند.

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی، سیدمحمد ستاری، امیرحسین پورمحمد، مهدی عبدی، سپهر روزی طلب، دانیال کردستانی، صائب محبی، معین عباسیان، امیرحسین خدامرادی، روح‌الله باقری، محمدجواد محمدی

ترکیب صنعت نفت:

فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، امید خالدی، سیدفاخر تهامی، حکیم نصاری، محمد طیبی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، مهدی ممی زاده، طالب ریکانی، شروین بزرگ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین