کد خبر: ۷۴۸۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

تصاویر| سومین جلسه دادگاه شهردار لواسان

نماینده دادستان گفت: دستگاه قضا، دست هر مسئول فاسد و ویژه خوار را قطع خواهد کرد. این پرونده از شهردار سابق و اعضای شورای شهر لواسان تا کارچاق کن‌ها و پیمانکاران جزو متهمان آن هستند. قریب به اتفاق متهمان و وکلای این پرونده امروز اتهامات وارده مبنی بر دریافت رشوه و ایجاد شبکه ارتشاء را نپذیرفتند.
تصاویر| سومین جلسه دادگاه شهردار لواسان
آفتاب‌‌نیوز :

 قاضی بابایی رئیس دادگاه رسیدگی به این پرونده است و در جلسه امروز آقای علی شیرخانی عضو وقت شورای شهر لواسان و متهم ردیف سوم این پرونده و همچنین وکیل او به دفاعیات او پرداختند. در ادامه وکیل آقای امیر افراسیابی رئیس وقت شورای شهر لواسان نیز از موکل خود دفاع کرد. آقای چراغی معاون وقت عمران و شهرسازی شهرداری لواسان نیز از دیگر کسانی که در جلسه دادگاه از خود دفاع کرد: این پرونده ۵۱ متهم دارد که از شهردار سابق و اعضای شورای شهر لواسان تا کارچاق کن‌ها و پیمانکاران جزو متهمان آن هستند.

قریب به اتفاق متهمان و وکلای این پرونده امروز اتهامات وارده مبنی بر دریافت رشوه را و ایجاد شبکه ارتشاء را نپذیرفتند. در پایان جلسه آقای محمد جعفرزاده نماینده دادستان گفت: قرار نیست ما در این جلسه جواب دهیم بلکه ما می‌پرسیم و نباید متهم و شاکی عوض شود. وی گفت: متهمان می‌گویند که تحت فشار بودند و همه اتهامات ر ا زیر سوال می‌برند، اما ما از وکلا انتظار داشتیم دفاع علمی و محکمه پسندی داشته باشند، اما وکلا دفاع قانونی نکردند.آقای بابایی رئیس دادگاه پس از پایان سخنان نماینده دادستان ختم رسیدگی را اعلام و جلسه چهارم دادگاه را سه شنبه ۲۸ دی اعلام کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین