کد خبر: ۷۴۹۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

آلومینیوم سپاهان را حذف کرد/ پایان هندی!

تیم آلومیینوم اراک در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سپاهان شد و جواز صعود به دور بعدی را کسب کرد.
آلومینیوم سپاهان را حذف کرد/ پایان هندی!
آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب بازی‌های دور یک هشتم نهایی جام حذفی تیم آلومینیوم اراک از ساعت 14 امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف سپاهان اصفهان رفت..

نیمه نخست این دیدار که با گلزنی فرشاد احمدزاده(دقیقه 3) برای سپاهان و میلاد فخرالدینی(دقیقه 37) برای آلومینیوم همراه بود با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نیمه دوم این مسابقه هم با همین نتیجه به پایان رسید و تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا مسابقه به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه اگرچه دو تیم تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت و گلزنی در جهت تغییر نتجیه بازی داشتند اما بازی به پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی برای سپاهان گئورگی ولسیانی و محمدرضا خلعتبری و امید نورافکن گلزنی کردند. از سپاهان حسین پورحمیدی موفق به مهار ضربه سجاد شهباززاده شد و دانیال اسماعیلی فر هم ضربه‌اش را خارج از چارچوب دروازه پورحمیدی زد. سروش رفیعی هم ضربه‌اش را به تیرک دروازه کوبید.

همینطور میثم مجیدی، محمد امیدی فرد، نیمادرودی و امید سینگ هم برای آلومینیوم اراک موفق به گلزنی شدند و ضربه مصطفی احمدی به تیرک برخورد کرد و حجت صدقی ضربه میلاد فخرالدینی را دفع کرد.

در نهایت با این نتیجه در مجموع 5 بر 4 آلومینیوم به پیروزی رسید و جواز صعود به دور بعدی را به دست آورد.

تیم داوری

داور: علی صفایی / کمک ها: علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان/ ناظر: رحیم رحیمی مقدم

اخطار

پوریا آریاکیا(84) از آلومینیوم اراک

شرح گل

آلومینیوم صفر - سپاهان یک / فرشاد احمدزاده، دقیقه 3: روی ضربه‌ای که از بین مدافعان آلومینیوم روی یک دفع ناقص گذشت، احمدزاده در یک قدمی دروازه دور از دستان پورحمیدی با یک ضربه اولین گلزن این مسابقه شد.(تماشای ویدیوی گل)

آلومینیوم یک - سپاهان یک / میلاد فخرالدینی، دقیقه 37: فخرالدینی با تیزهوشی روی جایگیری اشتباه کریستوفر نت از ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه سپاهان استفاده کرد تا نتیجه بازی را به تساوی برساند.(تماشای ویدیوی گل)

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، امیر نوری(109، میثم مجیدی)، اسماعیل شریفات(116، امید سینگ)،‌ محمد علی‌نژاد،‌ علیرضا نقی‌زاده(77، نیما درودی)،‌ میثم آقایی

ترکیب سپاهان

کریستوفر نت(119، حجت صدقی)، محمد نژادمهدی، گئورگی ولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، سید محمد کریمی، حسن شوشتری(87، سروش رفیعی)، سید محمدرضا حسینی(46، سجاد شهباززاده)، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو(87، محمدرضا خلعتبری)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین