کد خبر: ۷۴۹۷۳۱
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری از ورود یک سامانه بارشی به استان از امروز خبر داد.
برف و باران چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
آفتاب‌‌نیوز :

مهران چراغ‌پور اظهار داشت: با ورود یک سامانه بارشی زودگذر از امروز تا صبح روز جمعه شاهد بارش برف و باران در سطح استان چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی بیشتر در نیمه غربی استان خواهد بود ادامه داد: شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا، فارسان، کیار و بروجن و همچنین ارتفاعات و محور‌های کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر نقاطی هستند که این سامانه بارشی آن‌ها را در بر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بارش‌ها در نیمه شرقی ضعیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود، مجددا از روز جمعه تا اوایل هفته آینده استقرار توده هوایی سرد و جوی نسبتا پایدار در استان انتظار می‌رود.

چراغ‌پور با بیان اینکه این سامانه بارشی لغزندگی، یخبندان سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، کولاک برف، کاهش دید و مه را در پی دارد گفت: توصیه می‌شود رانندگان در تردد‌های جاده‌ای احتیاط لازم را داشته باشند.

مدیرکل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای تردد‌ها به ویژه در محور‌های کوهستانی و عدم صعود به ارتفاعات توصیه‌هایی است که لازم است مردم آن‌ها را جدی بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین