کد خبر: ۷۵۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

بازگشت دراماتیک تیم ملی هندبال برابر کویت

تیم ملی هندبال کشورمان با یک پیروزی ارزشمند برابر کویت در آستانه صعود به مسابقات جهانی قرار گرفت.
بازگشت دراماتیک تیم ملی هندبال برابر کویت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هندبال کشورمان امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ و در دومین دیدار خود از دور اصلی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف کویت رفت و در نهایت این بازی با نتیجه 27 بر 26 به سود ایران به پایان رسید.

شاگردان «مانوئل مونتایا فرناندز» در نیمه نخست این دیدار توانستند شوت‌های خوبی روانه دروازه حریف کنند اما دروازه‌بان کویت با درخشش خود اجازه نداد ایران به گل‌های بیشتری دست یابد و در نهایت نیمه اول با تساوی ۱۱ بر ۱۱ به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم‌های بحرین و عراق از ساعت ۱۶:۳۰ با یکدیگر دیدار می‌کنند.

تیم ملی هندبال کشورمان در دیدار آخر خود از دور اصلی این مسابقات باید روز چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف بحرین برود.

تیم ایران پیش از این تنها در سال ۲۰۱۵ در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده و صعود ایران در این رقابت‌ها می‌تواند جهش بسیار خوبی در هندبال ایران باشد.

تیم ملی ایران در دور اول این رقابت‌ها با تیم‌های عربستان، هند و استرالیا همگروه شدند و توانستند در این سه دیدار پیروز شوند و به عنوان صدرنشین به دور اصلی صعود کنند.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با شرکت ۱۷ تیم از ۲۸ دی‌ماه به میزبانی عربستان در شهر دمام در حال برگزاری است و پنج تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ که به میزبانی لهستان و سوئد برگزار می‌شود، صعود خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین