کد خبر: ۷۵۰۸۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵

رئیسی: مدیر قبل از هرکس خود را در محضر خدا می‌داند

رئیس‌جمهور گفت: مدیر در نظام مدیریتی اسلامی قبل از هر کسی خود را در محضر خدا می‌داند و این تفاوت نظام مدیریت اسلامی با سایر نظام‌های اداری است.
رئیسی: مدیر قبل از هرکس خود را در محضر خدا می‌داند
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم رئیسی امشب در جلسه شورای اداری استان گیلان اظهار داشت: توفیقی نصیب بنده شد تا در استان گیلان حضور یابم. صبح امروز در رشت بازدیدهایی انجام شد و عصر در جمع نمایندگان اقشار مختلف حضور یافتم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امشب نیز در جلسه شورای اداری در خدمت استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مدیران، نمایندگان گیلان در مجلس، ائمه‌ جمعه و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی هستیم؛ افزود: حضور در جمع این بزرگواران توفیقی برای بنده بود و بدین جهت خداوند را شاکر هستم.

رئیسی تفاوت‌های نظام مدیریتی با نظام مدیریتی اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: موضوع مدیریت در فرهنگ‌های مختلف، در ظاهر اعمال‌ نوعی مدیریت است اما حقیقت مدیریت در فرهنگ دینی ما این است که مدیر در نظام مدیریتی اسلامی قبل از هر کسی خود را در محضر خدا می‌داند.

وی با بیان اینکه مدیر در فرهنگ دینی ما پیش از نظام اداری خود را پاسخگوی حضرت حق می‌داند، ابراز داشت: این مدیر در وهله بعد پاسخگوی مردم، سوم پاسخگوی ارباب رجوع و چهارم پاسخگوی نظام مدیریتی است و این چیزی است که مدیر را در خلوت و آشکار موظف می‌کند تا قانون‌مدار و اخلاق‌مدار حرکت کند و عدالت را در تصمیم‌گیری سرلوحه قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین